ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

حسینی باشیم(1)

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

وقتی کسی رو با همه ی نامردی ای که در حقت کرده ببخشیدی،

و بهش فرصت دوباره دادی،

به یاد لحظه ی بازگشت حرّ،

بگو سلام بر حسین.



+صلی الله علیک یا اباعبدلله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۵)

قشنگ بود ولی سخته!
پاسخ:
قرار هم نبوده حسینی بودن آسون باشه، نه؟
برای همینه که همیشه عقبیم دیگه.
شما رو نمیگم خودمو عرض میکنم.
سلام بر حسین ...


التماس دعا 
پاسخ:
سلام بر حسین.

محتاجیم عزیزم.
شما بزرگواری!!

من ادعایی تو این زمینه ندارم!!

چون سر سوزنی این توان  رو ندارم!!


شما هم شکست نفسی نکنید!!


موفق باشید!!
پاسخ:
سلامت باشین.
آره منم ادعایی ندارم و خیلی ضعیفم. اما فکر می کنم اگر این بخشیدنمون به نیت الگوپذیری از امام حسین باشه خیلی قدرت بیشتری بهمون میده برای بخشیدن آدمها.
مرسی همچنین.
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۲۰ شبنم بیقرار
من وقتی به این فکر میکنم که اگر من اون آدم رو میکشم باید عذاب جهنم رو تحمل کنه دلم به درد میاد...نمیتونم نبخشم.
به نظرم هیچ ظلم دنیایی ای ارزش نداره باعث جهنم رفتن کسی بشم!
پاسخ:
ههههه هههه! جالبه واقعا منم دقیقاً به همین فکر میکنم!
البته راستشو بخوای من در نتیجه ش نمی بخشم که هیچی به هیچی بشه!
به جاش میگم خدایا من نمیخوام انتقام منو بگیری، فقط تو اون دنیا یه حالی به من بده که این درد دنیا رو جبران کنه. :))
بیشتر معامله میکنم!:))
حالا اینا که شوخیه، ولی کاش بشه یه جوری باشم که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. کاش مثل امام که حر رو کامل و دربست پذیرفت بپذیرم اون شخص رو.

۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۵:۳۶ شبنم بیقرار
میدونی امام حسین علیه السلام اونقدر تنها و بی یاور بودن که برگشتم حر خودش همه چیز رو پاک کرده...
بعضی وقتا واقعا یه کار کسی که ازش دلخوری همه چیز رو جبران میکنم انگار که هیچی نبوده از اول!

بخشش باعث بالارفتن درجات صاحب حق میشه دیگه...
پاسخ:
آره اینم هست..
منم تجربه شو داشتم.

بله دیگه وقتی برای قصاص می فرماید که وَ لَئِن صَبَرتُم لَهُوَ خَیرٌ لِلصَّابِرینَ اگر از خون طرف بگذرید برای شما بهتره، دیگه سایر امور که جای خود دارد..
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۸ ستاره جان
دقیقا تا چند دقیقه دیگه قراره یک موردش برام پیش بیاد ببینم میتون از پسش بر بیام یا نه؟ 
پاسخ:
ان شالله.
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۸ محسن خطیبی فر
بخشش امام در برابر رفتار و عمل حر، مربوط ب یک مسئله‌ی شخصی نبوده. چرا ک ابعاد و اثرات زیان‌بار رفتار حر، محدود ب شخص امام نمی‌شده. اما این‌که چگونه امام تبعات کار خطای حر را می‌بخشد و او را جزو لشکریان‌ش می‌پذیرد؛ خیلی خیلی پیچیده است و نیاز به شکافتن دارد: -ب نظرم، این رفتار امام در حوزه‌ی شخصی؛ قابل الگوپذیری نیست.
پاسخ:
سلام. دقتتون قابل تحسینه اما به نظر من در هر حال کاملاً قابل الگوپذیریه.
بالاخره حقوق شخصی امام هم توسط حر ضایع شده بوده.
لازم نیست هرچیزی رو اینقدر پیچیده کنیم، پیچیدگی اش جای خودش، سطح ساده و ابتدایی اش برای ما.
مخاطب خاص داشت؟ اون آدم نامرد کی بوده حالا؟! :)
پاسخ:
بعضیا! :)
کلی عرض کردم شما چرا همه ش دنبال مخاطب خاص هستید؟
چون حدیث داریم آدم باید به خودش بدبین باشه :)

البته یه حدیث دیگه هم هست که میگه به دیگران خوش بین باشیم
پاسخ:
:))
نه نگران نباشین :)
به من خوش بین باشین بهتره! من چیزی به دل نمیگیرم اصولا. مگر اینکه پای اشخاص مهم زندگی ام در میان باشد!
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۲ ستاره جان
یعنی قراره با ماشینم ببرمش از مشهد به شهر خودنون و خونشون!!! (البته مامان و خواهرم هم باهام هستن)
پاسخ:
کی رو؟ چی رو؟ کجا؟
یهو بی مقدمه! این مربوط به چی بود؟!
اونی که قراره ببخشی یعنی؟
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۶ آقاگل ‌‌
مصداق زیاد داره. سخته اما. خیلی سخته
پاسخ:
گاهی خیـــــــلی سخته!
۱۱ مهر ۹۶ ، ۱۸:۵۴ خونه مادری
سلام
@...
اگه رفتارشون قابل الگو برداری نبود امام نمیشدن

پاسخ:
سلام.
بله.
۱۱ مهر ۹۶ ، ۲۳:۰۱ ستاره جان
آره اونو
خوب نشد 
مامانم هم ازش ناراحت بود 
خیلی زیاد 
ایشون درخواست نکردند با ما بیان 
ولی ته دلشون لابد از خداشون بوده :| چون ما جایی مهمون بودیم که اون هم اومد و صاحبخونه پیشنهاد داده بود بیا خونه ما با ماشین اینها برو 
صاحبخونه و ایشون هر دو یک نسبت با مادر من دارن 
طفلک مامانم که تو راه برگشت از مشهد ناراحت بود 
از مورد بی حرمتی قرار گرفتنی که بعدش یه عذرخواهی هم تیست مامانم میگفت رابطه دورادور نگه می دارم قهر نیستم اما نمی تونم ببخشم 
پاسخ:
بله بعضیا اینطوری میشن.
آدم قهر نمیکنه اما نمیتونه ببخشه. ان شالله که خدا امورمون رو ختم به خیر کنه.
۱۲ مهر ۹۶ ، ۰۶:۰۲ ستاره جان
اونجا که نوشتی آدم قهر نمی کنه: من اصولا خیلی قهر می کنم :| آدم!
پاسخ:
قهر نکن خب!
آدم نوعی منظورم بود چقدر تو گیر میدی به همه ی کلمه ها! :| درگیری ها!
به شما و همه دوستان خوش بینم :)
پاسخ:
ما نیز هم.