ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

حسینی باشیم (2)

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ

هروقت امر به معروف و نهی از منکر کردی،

و طرف چهار تا ناسزا بارت کرد و تو تحمل کردی

و همچنان مهربان و با آغوش باز منتظر او باقی موندی،

بگو سلام بر حسین.




+زیربنای حسینی و عاشورایی بودن،

اهتمام به امر به معروف و نهی از منکره،

حتی به قیمت جانِ خودت!

که کل فلسفه ی رخداد عاشورا

به فرموده ی سیدالشهدا_علیه السلام

اقدام به امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امت اسلام است.

+صلی الله علیک یا اباعبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۱۲
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۴ خانم لبخند
من اینکارو انجام میدم اما از درون حرص و خودخوریم حد نداره -__-
پاسخ:
احسنت به شما.
خب اونکه طبیعیه، تا باشه که حرص آدم برای خاطر دین باشه،
اما نباید بروز بدیم! این وجهش مهمه.
برعکسش هم میشه

اگر کسی نسبت به ما امر به معروف و نهی از منکر کرد، پپذیریم و ناراحت نشیم
پاسخ:
احسنت.
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۲ بانوچـ ـه
امر به معروف و نهی از منکر بلدی میخواد... یه کاری نکنیم طرف بدتر شه
پاسخ:
میتونه خیلی ساده باشه. فکر میکنم به خاطر همین ترسمون از این واجب مهم غفلت میکنیم.
خیلی مهربان و آرام بگیم عزیزم این کاری که میکنی رو خدا دوست نداره.یا این کارت خلاف اسلامه،چرا انجام میدی؟ یا این کارت درست نیست. همین!
نه چک میخواد نه چونه!
یا می پذیره، یا به بحث می نشینه، یا توجه نمیکنه یا اینکه چهار تا بد و بیراه میگه!
از این چهار حالت که خارج نیست! هست؟
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۳:۵۸ بانوچـ ـه
آره، آخه بعضیا هستن برمیگردن میگن خدا کیه؟ با همچین آدمایی باید با مقدمه ی دیگه ای حرف زد
پاسخ:
اگر کسی به من اینو بگه بستگی داره از چه کاری نهی کرده باشم،
اگر کارش مغایر قانون باشه میگم ایرانی که هستی، این مخالف نص صریح قانون ماست.
انجامش ندید بهتره.
بعدم راهمو میکشم و میرم.
اگرم کارش مغایر قانون دولتی نباشه(که معمولا هست) چیزی نمیگم و میرم.
مهم همون جمله ی اوله که بگیم. باید بگیم!
مطالب خوبی دارید
پاسخ:
منظورتون اینه که بیام وبتون رو دنبال کنم؟! :دی
*منظورم اینه که کامنت هاتون بهتر از پست هاتون درمیاد گاهی :)
پاسخ:
:)
بسته به موقعیت حرفها هم عوض میشن دیگه.
بعضی حرفها رو نمیشه پست کرد. میشه فقط در نظرات آورد.
ممنون از لطفتون.
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۴:۳۶ بانوچـ ـه
گفتن رو که باید بگیم... اصلا امر به معروف و نهی از منکر... انجام ندادنش توجیه پذیر نیست، اما باید جوری بگیم که دافعه نباشیم... خدا به هممون لطفشو عنایت کنه
پاسخ:
گفتم که چطوری بگیم! در حد یه جمله ی نیم خطی!
ولی بگیم.
ان شالله خدا توفیقش رو هم عنایت میکنه.
موفق باشید!!!!!!
پاسخ:
سلامت باشید!!!!!!
سلام 
با خوندن این پستتون یاد یه داستان واقعی افتادم که چند وقت پیش خاله ام برام تعریف کرد :)
داستانش رو ایشالا بتونم تو وبم میگم :)
البته اگر شما اجازه بدین که این پست رو لینک کنم و منم یادم بمونه حتما خواهم گفت :))
مرسی 
پاسخ:
عزیزمممم منتظریم.
اختیار دارین از لطف شماست. :)
۱۲ مهر ۹۶ ، ۱۷:۱۱ آقاگل ‌‌
البته وظیفه ما فقط امر به معروفه و البته شرایط خودش رو داره.

پاسخ:
امر به معروف و نهی از منکر. هردوش نه یکی.
اون سطحی که من گفتم شرایط خاصی نداره. قرار نیست سر هر ماجرایی ما هم جان بدیم! :دی
حالا پستهای بیشتری در مورد امر به معروف و نهی از منکر میذارم ان شالله.
۱۳ مهر ۹۶ ، ۲۳:۴۴ ستاره جان
من چون عصبی میشم هیچی نمیگم قشششنگ جوش میارم از جوابهاشون که فحشه و تهدید
و کم کم هم داره همه چی برام عادی میشه :/ 
به قول آقاگل نمیشه نه اینوری بلشی نه اونوری اگه طرف حق نباشی حتما یه روز میشی طرف باطل
پاسخ:
:|
بله دقیقا.
راه رفتن روی مرز حق و باطل اسمش میانه روی نیست! اسمش باطله! :|
۱۸ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۰ شرف الدین
هوم
منم قبلا به این فکر کرده بودم. باید تبعات امر به معروف و به خصوص نهی از منکر رو به جون بخری تا بتونی ادعا کنی به سیدالشهدا نزدیک شدی
پاسخ:
دقیقاً.