ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4213.

شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۵ ق.ظ

سه دفعه ی آخری که رفتم حرم،

به اعتبار سه شهید بوده.

جالبه نه؟



+البته که هر بار آلایش های روحیم رو به رخم کشیدند اما خب،

بازم برام جالبه.

المجالسة مؤثره!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۲
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۱:۴۹ دُچــــار ــــار
خوبه حداقل بخاطر شهدا شما فرصت می کنید برید حرم
پاسخ:
بله واقعا توفیقیه که امیدوارم ازمون سلب نشه.
ان شالله که برکت بدن به زندگیمون.
وگرنه که ما رو تنهایی بدون ضامن تو حرم راه نمیدن انگار.
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۲:۰۲ بـانـوی بـرفـی
خوش به حالت حداقل به خاطر شهیدا رفتی من الان چهار ساله حسرت میخورم
پاسخ:
خب من مشهدم!
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۲:۲۰ آقاگل ‌‌
خوش به سعادت تون
پاسخ:
سلامت باشین.
۲۲ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۸ ستاره جان
حتما دعام کنی ها 
حتما 
پاسخ:
اگر برم چشم :)
زیارت قبول ⚘
منم اینبار که رفتم مشهد حس میکنم به اعتبار شهدایی که دعوتم به مشهد کردند رفتم زیارت امام .

+
التماس دعا 
پاسخ:
ان شالله که همینطور بوده.

+محتاجیم به دعا عزیزم.
دارم فک میکنم اگر مشهد زندگی میکردم چقد میرفتم حرم ... دوست داشتم حداقل اخر هفته ها برم ... و خوش به سعادتتون که همجوارید با آقا واقعا نعمت نعمت
پاسخ:
بله نعمت بزرگیه اما قدر نعمت اونی میدونه که نعمت رو نداره جانم:(
خوش به حالتون 
من دلم برای امام رضا تنگ شده ))))))))))))))):
پاسخ:
:)
ان شالله به زودی زیارت قسمتتون بشه.
زیارتت قبول مجاور حرم:)
پاسخ:
سلام فداییِ رضا،
سلام مجاور حرم :)

مرسی عزیزم.
+این روضه ی مدافع حرم بود اما وقتی کامنتتو خوندم با این آهنگ خوندم! :)
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۵ مامان محمدمهدی
خوش به سعادتت
التماس دعا 
پاسخ:
محتاجیم به دعا.