ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4219.

يكشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۲:۳۴ ب.ظ

امروز رفتم دانشگاه.

داشتم با یکی از اساتید صحبت میکردم

برای چند تا کار پروژه ای.

میگه اگر طرح ها و پروژه هاتو مستقیماً به دین و مذهب ربط بدی،

فلان پژوهشکده ساپورتت میکنه،

بابت هر طرح هم 8 میلیون میده!



+بدون طرح، بدون ایده ی خاص،

با شنیدن این حرف داشتم سکته میکردم از ذوق!

+هرچند که آدم نباید برای پول کارکنه(الکی مثلا من خیلی روشنفکرم!)

اما واقعا ازشون ممنونم که سعی در ترغیب به دین پژوهی دارند.

+میدونم برای خیلیهاتون این پولها پول خرده! برای ما نیست آقا! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۳
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۱ دُچـــ ــــار
بی زحمت اسم منم بدین :)
پاسخ:
شما طرحتون رو بفرستین من میگم بهشون!
۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۸ دُچـــ ــــار
واقعا؟اگه ممکنه یکم بیشتر توضیح بدین خصوصی
پاسخ:
کامنت آرتمیس رو؟
توضیح دادم!
سلام 
فقط باید طرح بدین یا طرح رو توضیح هم باید بدین ؟:))
توضیح میشه بدین ؟

+
موفق باشین :))


+
والا من ۸ میلیون داشتم دیگه چم بود :))

پاسخ:
نه بابا باید ایده و طرحش رو بدی که اولشه، اگه تأیید کردن خودت هم باید اجراش کنی! باید یه پژوهش کامل انجام بدی دیگه.
فقط نکته اش اینه که پول میدن بهت. پول خوبی هم میدن!
همچین کشککی هم نیست! ولی خب به نظرم در هر حال می ارزه دیگه. هم کار پژوهشی کردی، هم مقاله به اسمت در میاد و هم خدمت به دین الله کردی و هم چیزی یاد گرفتی و هم پول گرفتی :)
حالا من یه بار میرم ته و توشو در میارم. اگر واقعا خبری بود میام میگم.
خدا قسمتت کنه ان شالله :)
سلام.
:*
۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۶:۰۹ بـانـوی بـرفـی
به به این که عالیه
لوسی واسه ما هم پول خرد نیست 😐
انشالله که قسمتت بشه😀
پاسخ:
ها والا دعا کن یه ایده به ذهنم برسه :))
بنده صوبتی ندارم 
پاسخ:
من نیز هم : )
طرح های دانشجوهای جاهای دیگه رو قبول نمیکنن؟:))))))))
هشت میلیووووووووون برای ما که خیلیهههههه:))))

+ان شاالله که بتونی باهاشون کار کنی:)
پاسخ:
:))
والا برای منم یک رویاست!
حالا من ملاحظه ی خوانندگان رو کردم و نگفتم ولی همین استادمون میگفت یه سری پروژه ها رو میان پیشنهاد میدن به من،
بهشون میگم دوساله تحویل میدم صد میلیون! :|
دیگه من مُردم اونجا! استاد آب میپاشید رو صورتم که زنده بشم :)))

+ان شالله ممنون عزیزم. اگر خبری بود میام میگم شماها هم فیض ببرین. :)
۲۴ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۰ ستاره جان
منم میخوام
پاسخ:
من نیز هم! :)

سلام

ان شاءالله یه ایده ی توپ پیدا کنی براشون و همین جوری بی مانع بری جلو...

ما که جز دعا کاری از دستمون برنمیاد :))))

بخیل هم که نیستیم پس نوش جوووونت :))))

پاسخ:
سلام. :)
مرسی عزیزم ان شالله :) ان شالله خدا به روزی شما هم برکت بده :)
می بینی آخرش یه سال ازت کار می کشن هشت تومن بهت میدن! میشه ماهی کمتر از یه تومن! :|
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۴:۱۵ مامان محمدمهدی
خب هر طرح تهیه و ارائه ش چقدر زمان میبره؟
خدا خیرشون بده
پاسخ:
نمیدونم باید برم ببینم چه خبره!
اینطوری که استاد ما گفت که به نظرم دو ماه هم نشه.
حالا شاید خودش در جریان نبوده.