ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4224.

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۳:۲۱ ب.ظ

دارم گل پسر رو میخوابونم و نمیخواد بخوابه!

برای همین یه بند داره حرف میزنه،

مامانی! آقا گوف (گفت) دو بزن.

مامانی! آقا گوف اُداسِس (خداحافظ!)

داداش گوف شب بِیر..(شب بخیر)

بعد یه کم فکر کرد و گفت:

اومممم [دیگه] چی بگم؟!

:))



+بچه م حرف کم آورد :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۵
لوسی می

نظرات  (۱۲)

۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۵:۳۵ دُچـــ ــــار
اذیت کم آورد در واقع :))
پاسخ:
:)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۵:۵۳ بـانـوی بـرفـی
من تازه نجات پیدا کردم خوابش برد😀
وقت خواب از بیست سوالی هم میگذرونن
ببوسش😘
دو بزن یعنی چی!؟
پاسخ:
آره واقعا همینطوره.
قربونت گلم.
شما هم کوچولو رو ببوس :)
مجری تلویزیون داشت میگفت بزن دو! :| منم عین جمله رو نوشتم :))
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۵:۵۴ ستاره جان
بگو منم شب بیر اداسس و بعدم بخواب 
پاسخ:
:))
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۶:۲۰ محبوبه شب
چقدر شیرین زبونه ^_^
خدا حفظش کنه : )
پاسخ:
قربون شما :)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۶:۵۴ خانم لبخند
:)))
پاسخ:
;)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۷:۵۹ بـانـوی بـرفـی
اهان اخه دختر منم تلویزیون میبینه خیلی تکرار میکنه 
یه بارم یکی از فیلم دعوا بود گفت مرتیکه ی بی شرف الان دومیش  رو یادش بیاد میگه😡
پاسخ:
ای وای! آره خیلی بده گل پسر هم هرچی بشنوه تکرار میکنه. البته نه بارها و بارها! همون موقع.
توجه نکنی درست میشه. به شرط اینکه اصصصصصصصلا توجه نکنی.
البته ما هم تلویزیون بزرگسالانه اصلا تماشا نمیکنیم! یعنی فرصتش پیش نمیاد!
۲۵ مهر ۹۶ ، ۱۸:۳۴ بـانـوی بـرفـی
متاسفانه من شوهرم وقتی تو خونه باشه همش تلویزیونه حالا هز اونروز دیگه کمتر شده بیشتر رو شبکه کودکه ولی بازم حرفای نامناسب هست
پاسخ:
آره مستر هم همینطوره. :|
خدا حفظش کنه :)
پاسخ:
مرسی عزیزم. :)
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۰:۵۱ مامان محمدمهدی
عزیز شیرین زبون:))
پاسخ:
قربون تو :)
خوابوندن بچچه ها هم دردسر:دی
حالا من بچچه ندارم :))
اما خواهر زادم و خواهرم اومدن خونه ما تا وقتی شوهرش از ماموریت بیاد ...  دهنم کف میکنه اینقد لالایی میخونم و هوهو چی چی میکنم :))
پاسخ:
واقعا! گاهی من شصت دقیقه ی تمام رو پام تکونشون میدم :(
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۲ بانوچـ ـه
ای جانم :)) موضوع می دادی بهش
پاسخ:
:))
خدا حفظش کنه چه شیرین زبونم هست :))


پاسخ:
سلامت باشی.