ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4226.

پنجشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۶، ۱۱:۵۳ ب.ظ

امروز بالاخره طلسم رو شکستم و با مستر رفتم به محل انجام پایان نامه م سر زدم.

بالکل با تصوراتم متفاوت بود!

هم با تصورات من، و هم با تصورات مستر!

بارها میخواستم محل انجام پژوهش رو تغییر بدم،

اما الان می بینم ارزشش رو داره اونجوریها هم که فکر میکردم نیست!

:)

خوشحالم.



+خدا خیر بده به مردمانی که کار آدم رو راه میندازن،

و فوق العاده در روحیه و انگیزه گرفتن آدم برای ادامه ی کار اثربخش عمل میکنند.

روحیه بدیم، انرژی مثبت بدیم، کمک کنیم، از صبح دارم به روح والدین اون آقایی که اینقدر لطف داشت درود و رحمت میفرستم.

حالا هنوز هیچی پیش نرفته ها! فقط انرژی گرفتم :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۷
لوسی می

نظرات  (۳)

۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۰۵ میلاد دیلمی زاده
سلام خوووبی

وب زیبایی داری

به وب منم بیا پشبمون نمیشی
پاسخ:
سلام مرسی
مرسی
چشم.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۳:۱۲ جناب دچـ ــــار
سلام خوووبی

وب زیبایی داری

ه وب منم بیا پشبمون نمیشی

پاسخ:
مرسی.
سلام.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۴:۰۹ مامان محمدمهدی
محل انجام پژوهش دیگه کجاست؟ منظورت محل دفاعه؟!!
پاسخ:
اونجایی که قراره اطلاعات جمع کنم.
و پژوهش مرتبط با شرایط اونجاست.