ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4227.

جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ق.ظ

شارژر لپ تاپم خراب شده.

امیدوار بودم که اشکال از کابل باشه نه از پورت داخل لپ تاپ.

برای همین کابل رو بردم یه جا چک کنه برام.

کابل رو زد به ولت سنج، گفت: "این خرابه.

حالا یا اشکال از همین سرِ کابله یا اشکال از آداپتورشه.

پس سرش که قطعا دیگه بلااستفاده ست من سیمشو قطع میکنم که آداپتور رو چک کنم.

اگر آداپتور درست بود، یه سر درست برات میذارم.

اگر آداپتور هم خراب بود که دیگه باید بری یه شارژر دیگه بخری."

بعد سیمو قطع کرد، چک کرد گفت آداپتور هم خرابه!

نگاه کردم میگم بابا ولت سنجت خرابه هی پرش ولتاژ داره!

گفت برو یه ساعت دیگه بیا من چک کنم همه رو!

یه ساعت دیگه رفتیم، همون سر کابل قبلی رو با چسب به سیم وصل کرده بود.

گفت "ولت سنج من خراب بوده! :|

کابلتون درسته اشکال از پورت داخل لپ تاپه!

برو لپ تاپو بیار!" :|

یعنی میخواستم بزنم لهش کنم!

نه عذرخواهی ای نه چیزی... ولت متر من خراب بوده! :|

هر وقت کابل رو می بینم که یه تیکه ش رو بریده و با چسب برق چسبونده احساس میکنم یه قسمت از جسمم رو زخمی کرده!

:|

آدم بی مسئولیت! :|

ناراحتم.


+خودمون رو مدیون نکنیم! مهمه! خیلی مهمه! زیادی شاکی ام!

برام جالبه تو این ماجراها من خیلی شاکی میشم اما مستر خیلی بیخیاله!

حرفشو میزنه و دیگه بی خیال میشه.یا اصلا میگه ارزش نداره حرف رو هم به طرف نمیگه!

و در نهایت میگه حالا شده دیگه. چرا حرص بخورم بیفایده!و تمام.

دوست دارم مثل مستر باشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۸
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۵ بـانـوی بـرفـی
وای لوسی منم حرصم گرفت وای به تو
مردا که کلا بیخیالش فقط ماشین واسشون مهمه!
پاسخ:
خدایی!
خوش به حالشون که میتونن راحت بی خیال باشن.
البته مستر برای ماشینش هم خیلی سخت نمیگیره.
کلا مدلش اینه که اتفاقی که افتاده  دیگه ارزش درگیر شدن واعصاب خرد کردن بیشتر از ده دقیقه رو نداره!
خونسرد باشید!! 
پاسخ:
سعی میکنیم.
۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۲۴ خانم لبخند
لِّکَیْلَا تَأْسَوْا عَلَىٰ مَا فَاتَکُمْ :)
پاسخ:
ههه ههه!
و لا تفرحوا بما آتکم.. هم برای پست قبلش :))
۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۰:۳۸ آقاگل ‌‌
خب اینکه اگه مقصر خودتون بودید با مستر هم عقیده بودم و خب دیگه کاری بود که شده بود. و دلیلی نداشت به خاطرش ناراحت موند. ولی اگر اون شخص مقصر بوده که خب بوده حق دارید ازش خسارت بگیرید. به هر حال به خاطر بی مسئولیتی ایشون بوده که این اتفاق افتاده. تو این مورد بگی شده دیگه چرا حرص بخورم درست نیست. حقیه که نا حق شده و باید پس گرفته بشه.حق و ناحق کوچیک و بزرگ نداره. چه کسی به ناحق مثلا 500 تومن ضرر مالی یا معنوی به کسی بزنه چه کسی به یکباره 3000میلیارد تومن ضرر مالی و معنوی به یک ملت بزنه هر دو ناحقه و باید در برابرش ایستاد
پاسخ:
مستر رفت حرفش رو زد و گله کرد که زده کابل رو ناکار کرده! طرف گفته بود که لپ تاپ رو که بیارین درست کنم اونجا براتون جبران میکنم! :|
مستر هم گفته بود که قطعاً لپ تاپ رو به دست شما نخواهیم سپرد.
بعدم اومده بود بیرون.
مستر میگفت همین که گفتیم کافیه دیگه. به نظر منم بیش از این ارزش نداشت چون قطعا کارش عمدی نبود قصد مستر هم از گفتن این بود که حواسش به کوتاهی هاش باشه و تکرار نشه. اما اگر من میگفتم برای آرام کردن اعصاب خودم می گفتم!
حالا اینکه گفتم دوست دارم مثل مستر باشم از این لحاظ بود که وقتی میاد بیرون دیگه انگار همه چی تموم شده. مثل من تا مدتها درگیر نمی مونه که خب کاش اینو هم میگفتم یا عجب آدمی بود که بی خیال بود. یا هی کابل رو ببینم وحرصم بگیره!
مستر حرفش رو میزنه و شکایتش رو همونجا میذاره میاد و بعد زندگی دوباره از اول شروع میشه، انگار که هیچی نشده!
صحبت شما درسته نباید سکوت کرد. چون با همین سکوتها ملت هی بی مبالات تر میشن.
گفتی شارژر رو بردم گفتم حتما الان طرف میزنه به لپ تاپ خودش امتحانش میکنه
دستش درد نکنه واقعا 😐
این چیزا پیش میاد ولی یه عذرخواهی بکنن نه به جایی برمیخوره نه چیزی ازشون کم میشه
پاسخ:
والا منم برای همین بردم! نداشت ولت سنج داشت گفتم چه بهتر، دقیقتر! فکر نمیکردم ولت متره خراب باشه :|
خدایی! :|
۲۸ مهر ۹۶ ، ۰۵:۲۴ ستاره جان
ها
پاسخ:
آها!
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۲ ستاره جان
ای خواهر من و تو زنیم 
نشخوار ذهنی نکنیم دنیامون گلستان میشه ولی حیف که می کنیم :( این مربوط به پاسخت به آقاگله
پاسخ:
جداً که دنیا گلستان میشه :(
هم دنیای خودمون هم دنیای خانواده ها و همسرانمون.
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۹ آقاگل ‌‌
آهان. خب پس من با مستر شما کاملا موافقم ترم :))
کار درست و صحیح رو ایشون انجام داده. دست مریزاد بهشون.

پاسخ:
شما هم همینطورین؟ اینکه میگن آقایون همه شون اهل حرص خوردن زیاد نیستند درسته؟ یا این ویژگی منحصر به فرد یه عده ی خاص از آقایونه؟
چون خانمها غالباً و عموماً اهل حرص خوردن بعد از ماجراها هستند!
و برای رسیدن به اون نقطه ی آرمانیِ مردانه باید کلی تمرین کنن!
۲۸ مهر ۹۶ ، ۱۱:۱۳ آقاگل ‌‌
به شخصه این شکلیم. ولی نه همه آقایونم این شکلی نیستن. شاید 70-80 درصدشون باشن ولی :))
تو همون فضای دانشگاه هم که ببینین آقایون بعد امتحانا کلا انگار نه انگار. چیزی که گذشته گذشته براشون. ولی خب بعضیا هم هستن که حساسیت به خرج میدن.

پاسخ:
چقدرخوش به حالتونه!:)

بعضیا چطوری انقدر نسبت به اموال دیگران بی‌توجه هستن؟:(
بله به نظرم باید وقتی کار از کار میگذره و کاریشم نمیشه کرد بیخیال شد. اینجوری روان خودمون آروم میشه. تمرین کنید. میشه ها.
پاسخ:
واقعا :(
درستش همینه اما کار سختیه! چه تمرینی؟ هی با خودت بگی بی خیال بی خیال بیخیال؟!
واقعا چطور باید تمرین کرد؟
با خودت قرار بذاری کمتر به اینطور مسائل اهمیت بدی مثلا بگی خب شارژرو برید کاریش نمیشه کرد ولش کن دیگه رها کن درگیری با خودتو بخاطر چیزی که نمیشه کاریش کرد.
کم کم عادت میکنی
پاسخ:
شاید کم کم عادت کنیم.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۴:۰۷ مامان محمدمهدی
منم شبیه مستر شمام در کل
خیلی راحت تره آدم اینطوری
ولی همسر من مثل شماست و البته من مثل شما بودنو بیشتر میپسندم
چون حقتون ضایع نمیشه
پاسخ:
خواهرم عقیده داره زن و مرد تو این موضوع برعکس هم میشن!
یعنی یکی که ریلکس باشه اون یکی حرص و جوشی تر میشه! :|
چه میدونم والا.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۷:۴۹ طراحی سایت
عالی
پاسخ:
:)