ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4229.

شنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۶، ۱۲:۰۰ ق.ظ

به نظرم اونهایی که فیلمهای پر از هیولا و دیو و آدمهای عجیب و غریب و کشت و کشتار و پر از رعب و وحشت میسازن،

خلاق نیستند،

بلکه بخش شیطانی وجودشون خیلی فعاله!

شایدم بشه اسمشو گذاشت نوعی بیماری روانی پنهان!

با احترام به همه ی فیلم سازان!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۲)

فیلم ترسناک دیدید؟؟ :دی
پاسخ:
:)))
نه. مدتهاست نظرم اینه! الان دیدم مستر داره باز یه فیلم خفن تماشا میکنه از این مدلی ها! گفتم بنویسم نظرمو :)
۲۹ مهر ۹۶ ، ۰۰:۱۲ بـانـوی بـرفـی
دقیقا اعصاب آدمو خرد میکنن شوهر منم به بعضیاشون علاقه داره😡
البته من نگاه نمیکنم ولی صداشون رو مخه
پاسخ:
خدایی! به نظر من که نوعی از بیماری روانی در وجود فیلمسازانش هست.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۰۵:۱۷ ستاره جان
باهات موافقم 
و اونی که فیلم را می بینه چی؟ 
پاسخ:
خب اون بیشتر کنجکاوه!
اما قطعا رو بیدار شدن وجوه شیطانیش اثرگذاره. این چیزها آدمو از حالت نرمال خارج میکنه دیگه.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۰۹:۰۲ محسن خطیبی فر
حالا البته اون بقیه‌شون هم هم‌چین علیه السلام نیستن ها. من از پری‌روز ک «عصر یخبندان-دوره برخورد» رو دیدم،‌ همه‌ش تو فکرم ک عاخه ینی چی؟ چرا این قوم دست از سر حضرت موسی برنمی‌داره؟! چه‌شونه ک با این پیامبر خدا این‌قدر لج دارن. عاخه در این حد؟ خلاصه ک کلی فحش‌شون دادم تو این دو روزه.
پاسخ:
خب اونها که با همه مشکل دارن. مقاصدشون هیچوقت درست حسابی نبوده و تو همه ی فیلمهاشون هم مقاصد شومشون رو نشون میدن اما اینکه به بهانه ی سرگرمی شیطانی رفتار کنیم این خیلی عجیبه! یا اینکه اصلا کسی حتی بتونه که اینقدر شوم فکرکنه!
۲۹ مهر ۹۶ ، ۰۹:۴۷ دُچـــ ــــار
زندگی روی خط که من دیدم  اینجوری نبود :)
پاسخ:
خدا رو شکر.
سلام
روزبخیر
خانوم گل گفتی
حرف دل منو زدی
من چندوقت پیش داشتم چیزی شبیه به حرف شما رو به همسرم میزدم
واقعا نمیفهمم فایده ی این فیلمها رو
و مهمترازاون هدف سازندشون رو
پاسخ:
سلام عزیزم خوبی؟ بچه ها خوبن؟
به نظر من میاد که اینها واقعا نمادهای شیطانه و شاید در پسش القای تفکرات شیطان پرستی یا عادی جلوه دادن شیطان پرستی هم باشه.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۶ ستاره جان

آیدی تلگرامتو بده

وب رو زدم حدف

مال خودم را برات می فرستم

پاسخ:
اوکی.
۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۲:۴۵ محسن خطیبی فر
ب نظرم شیطان‌پرستا خیلی زیرپوستی‌تر عمل می کنن تو سینما. این فیلم «نوح» رو دیدی؟ مثلاً خواسته وقت عذاب الهی در زمان نوح رو روایت کنه. اما می‌شه بررسی کرد و دید ک راوی شیطان‌پرستا هستن و ن موحدها. نشونه‌ها زیاد داره. این رو بخون اگه وقت کردی:
mshrgh.ir/335040
این هم هست ک البته متن کامل‌ش نیست رو وب:
https://goo.gl/QEVaLW
پاسخ:
بله درسته.
کلا مقاصد فیلم سازیشون هیچوقت الهی نیست.
این که دیگه از واضحاته برای ما.
ممنون می بینم.
میخواستم همون سوال ستاره رو بپرسم :))))

موافقت خودم رو اعلام میدارم :))
ولی او یه فرشته بود  یا فیلم کما (الیاس ) فیلمسازانشون  آیا بخش شیطونی وجودشون فعال بوده یعنی ؟:))
بخصوص او یه فرشته بود :|:))


پاسخ:
به خاطر این سوال اون خصوصیه رو پرسیدی؟! عزیزم ببخشید دیر جواب دادم.
راستش اون فیلم ها مقوله ش با این فیلم ها متفاوت بود واقعا.
هرچند به نظرم نویسندگان اون فیلمها هم زیادی به قدرت شیطان اعتقاد داشتند.
روانی رو خوب اومدی بانو👌
پاسخ:
:دی
من در مورد یه بازیگر زن خارجی همین فکرو میکنم 

پاسخ:
O_o
ربطشو نفهمیدم!
خیلی  از بازیگران وجه شیطانی وجودشون مشهوده! اما در این موضوع منظورم استفاده از سلاح های رعب و وحشت و خلاقیتهای شیطان مأبانه بود.
مشکل روانی داشتن منظورمه
فیلم هایی که بازی میکنه همه اش یه مریض روانی خیلی خوب کارشو بلده😁
پاسخ:
:دی