ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4234.

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ب.ظ

به نظرم میاد

که بالاخره همین ترامپ باعث میشه

روحانی به آغوش اسلام برگرده!!


:دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۳ آبان ۹۶ ، ۱۶:۰۹ خانم لبخند
خوبه که انقد امیدوارید:/
من کندم کلا :|
پاسخ:
خخخخخخ!
در ناامیدی بسی امید است. :)
😂😂😂😂😂😂
اولا که آغوش اسلام نه و آغوش نظام :| دوما که فکر نکنم به هم آغوش دومی هم 
سوما بعید می دونم کسی تواین گشور واقعا تو آغوش اسلام باشه 
پاسخ:
دیگه دیگه!
۰۳ آبان ۹۶ ، ۲۰:۵۱ آرتمیس ‌‌
"روحانیِ روحانی، به آغوش اسلام برگرده؟" چه پارادوکسی! :)
پاسخ:
:دی
جمله ی نغزه دیگه! خخخخخ!
خیلیی خندیدم
واقعا همینطور فکرمیکنم منم
سخنرانی اقای رییس جمهور بعد از ترامپ واقعا نشاندهنده تحولی بزرگ در روح و جسمشون بود
خداخیربدهد این ترامپ رو...هرچند  ترسم اینه که همون سفیانی باشه و لعنت لازم باشه
پاسخ:
:)))
خب ترامپ که انصافاً لعنت لازمه ولی خب عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد :دی
عجب :))

امید است ترامپ‌ هم به راه راست هدایت بشه :))


+
سلام 
دیشب دعاگوتون بودم :)
پاسخ:
:)
بعید میدونم اونو! :)) ولی خب در باغ عنایت باز باز است! خخخخ! شاید او هم مورد عنایت قرار گرفت.

+مرسی عزیزم خیلی لطف کردین ان شالله قبول باشه و مورد عنایت باشین.
سلام :)