ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4233.

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۶ ب.ظ

درسته که اکثر استادهام رو دوست میدارم،

اما گاهی هم در مورد بعضیهاشون خیلی تلاش می کنم

تا طبیعی رفتار کنم

و به روشون نیارم چقدددددر ازشون بدم میاد!



+فکر میکنم دل به دل راه داره و احتمالاً اونا هم از من بدشون میاد! :دی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۲
لوسی می

نظرات  (۶)

موجودات پلیدی ان. خیلی پلید...
پاسخ:
هههه ههه! شاید بعضیهاشون واقعا اینطور باشن اما این عنوان دیگه قدری زیاده رویه! نیست؟!
۰۲ آبان ۹۶ ، ۲۳:۰۸ بـانـوی بـرفـی
بعضی وقتا هم دل به دل راه نداره!!!!!
آدمای نخاله تو دل هیچ کس جا ندارن با عرض معذرت
پاسخ:
دل به دل راه داره یعنی حسی که من به او دارم رو او هم به من داره.
یعنی اگر من از اون بدم میاد، اونم از من احتمالا بدش میاد.
و من اگر کسی رو دوست دارم اونم منو دوست داره احتمالا.
بله!!
پاسخ:
بله.
کامنتم نیاز ب چندتا شکلک داره تا معلوم باشه که یه شوخیه
پاسخ:
نه بابا جناب دچار هم تأییدتون کردن!
۰۳ آبان ۹۶ ، ۰۹:۰۷ جناب دچـ ــــار
پر بیراه نمیگه ممتحن :)

البته درمورد برخی شون
پاسخ:
شاید! در مورد برخی آدمها صادقه دیگه.
حالا تو هر طیفی باشن.
سلام لوسی می عزیز
امیدوارم خودتو گل پسرات خوب باشید
من خیلی وقته نمیام وبت و نمیخونمت امیدوارم این مدت اتفاقای خوبی برات افتاده باشه
اومدم ماه تولدتو بهت تبریک بگم
دقیق نمیدونم چه روزیه فکرکردم اواسط آبان باشه
دیگه من خواستم زودتر تبریک بگم😃😃

پاسخ:
ممنونم عزیزم از لطفت.
خیلی ممنون که اومدی :)
و متشکرم از تبریکت :)