ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

سوال فنی!

پنجشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۱۱ ب.ظ

چرا ویسهایی که تو گوشی ضبط کردم فرمتشون mp4 میشه؟

و چرا با اینکه mp3 میکنمشون اما باز هم تو نرم افزارهای ادیت ویس باز نمیشن؟



+میخواستم یه فایل از شعرخوندن بچه ها بذارم.

نمیشه دیگه! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۴
لوسی می

نظرات  (۶)

برا ضبط اگه گوشی تون اندروید هست از نرم افزار HI-Q mo3 rec استفاده کنین. فرمتش همینه که میخواید. حجم فایل رو هم زیاد نمیکنه کیفیت هم خیلی خوبه. خود نرم افزارهم به راحتی توی بازار یا گوگل استور در دسترسه. 
پاسخ:
ممنون از راهنماییتون. من یه ویس داشتم میخواستم اونو بذارم.پس فکر کنم بهتره دوباره ضبط کنم با نرم افزار دیگه.
۰۴ آبان ۹۶ ، ۱۶:۲۶ جناب دچـ ــــار
با یه چیز دیگه ضبط کنید :) لطفا
پاسخ:
ان شالله دوباره ضبط میکنم.
برا تبدیل کردن من خودم از نرم افزار video-converter-ultimate-dco استفاده میکنم. نرم افزار خوب و کاربردیی هست. همه فرمتا رو میشه باهاش تبدیل کرد بدون مشکل. فقط دقت کنین نرم افزار رو نسخه های قدیمیش رو بگیرید. نسخه های قدیمیش کرک کردنش خیلی ساده و راحت تره.

پاسخ:
میشه باهاش ویس رو ادیت کرد؟
من میخوام بخش انتهای ویس رو حذف کنم. اما خب نرم افزارهای ادیت این کار رو برام انجام نمیدن! امروز سه تا نرم افزار مختلف دانلود و استفاده کردم اما نشد. :(
ممنون از پیشنهادتون اینم امتحان میکنم.
آره میشه. هم میشه یک قسمت رو حذف کرد و هم میشه مثلا یک قسمت رو انتخاب کرد که بمونه. کلا نرم افزار خیلی کاملیه. هم برای برش ویدئو و صوت هم برای تبدیل هر فرمتی به فرمت های مختلف. حجم زیادی هم نداره. حدود 30-40 مگ باید باشه.
مهم تر اینکه خیلی خیلی ساده است کار باهاش. 
پاسخ:
ممنون. لطف کردین. 
 سلام،از نرم افزار cool edit استفاده کنید،شما. صدا رو پلی میکنید و اون ضبط میکنه بعد میتونین ادیتش کنید یعنی جایی که نمیخواید رو ببرید بعد هم به فرمت mp3 ذخیرش کنید.
پاسخ:
سلام.ممنون از پیشنهادتون. لطف کردین.
۰۶ آبان ۹۶ ، ۰۸:۴۹ مردی بنام شقایق ...
سلام

خب یه گوشی خوب بخرید دیگه :))
والاع...
پاسخ:
مگذار درددل کنم و  دردسر شود! :دی

سلام.