ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4240.

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۱ ب.ظ

باورم نمیشه که چهار ساعت و نیمه که بیدار شدم،

و چهارساعت و نیم دیگه هم اذان مغربه!!

مقایسه میکنم با خرداد ماه که وقتی شش ساعت از بیدار شدنم میگذشت،

شش ساعت هم به اذان مغرب باقی مونده بود!



+یه همچین بنده ی حسابگری هستم من!

روزه بگیریم! :)

زمستان بهار مومن است. از روزهای کوتاهش برای روزه گرفتن و از شبهای بلندش برای عبادت بهره می برد. _امام صادق علیه السلام.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
لوسی می

نظرات  (۱۴)

۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۲۶ جنابــــــــ دچار
الان روزه بگیریم یعنی باید 11 و نیم شب افطار کنیم؟ یا منظورتون فرداست؟ :)
پاسخ:
هرطور فقه متبوع شما اجازه میده! :)
در هر حال از دست ندین فرصت ها رو :)
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۳۳ جنابــــــــ دچار
آخه شما سر ظهر میایید میگید روزه بگیریم! گفتم شاید این مدلی هم داریم
پاسخ:
من حواسم نبود چنان بر ملت اثرگذارم که تا لب تر کنم صحبتم عملی میشه. و انما امری اذا اردت شیئأ ان اقول له کن فیکون! :|
چشم از حالا این موارد رو نیم ساعت مونده به اذان صبح میفرستم. بلکه عده ای بخوانند و در دم روزه بگیرند.


+سر ظهر گفتم وقتی که چهار ساعت و نیم از بیدارشدنم گذشته بود و چهار ساعت و نیم به اذان مونده بود! :)
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۳:۴۰ جنابــــــــ دچار
:)))) بله دیگه خودتون رو  دستکم نگیرید خانم!
پاسخ:
باید بهش فکر کنم. :)
۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۴:۱۵ مردی بنام شقایق ...
الان چی شده؟!

+بچه فامیل دور
پاسخ:
:))
هیچی نشده میگم الان ساعات روز حدود چهار پنج ساعت کمتر از ماه رمضونه! الان روزه بگیریم قدر بدونیم فرصتها رو. :)
امام صادق_علیه السلام هم گفتن که زمستان که روز کوتاهه روزه بگیرین شبش که بلنده مناجات کنید خیر دنیا و آخرت رو ببرین.
ها؟ نظرتون چیه؟

۱۰ آبان ۹۶ ، ۱۴:۴۶ مردی بنام شقایق ...
اوکی
خوبه

منم توصیه میکنم

البته یه ماه دیگه کوتاه تر هم میشه

میتونیم روسیه هم بریم
بعضی جاهاش کلن 5 ساعت روز دارن :))))
پاسخ:
بله دیگه نیمه ی آذر تا نیمه ی دی اوجشه!
ولی خدایی الانم خوبه :)


مسکو تو خود ماه رمضون حدود بیست و یکی دو ساعت روزه ش بود :|
والا ما خود ماه رمضون هرچی به مستر گفتیم بیا بریم استرالیایی جایی پایه نبود اصلا!
ولی یکی از اقوام ما رفته بود لندن میگفت در دوره ای تو سال ساعت شش و نیم اذان صبح بوده و دو و نیم سه ی بعد از ظهر اذان مغرب!
میگفت من صبحانه و ناهار میخوردم نیت روزه می کردم :دی
خدا از همه قبول کنه :دی
زمستان بهار مومن است

چقدر قشنگه این حدیث
پاسخ:
:)
خیلی :)
بله
پاسخ:
بعله!
سلام :)
ان شاء الله خدا نصیبمون کنه بتونیم انجام بدیم..واقعا اذان مغرب خیلی زوده ، هوا هم که گرم نیست الحمدلله :)
پاسخ:
سلام.
آنشالله خدا توفیق بده> آره موقعیت اوکازیون که میگن همینه! :)
حالایه حسابی بکن
ببین ماه رمضون چندسال دیگه میوفته توابان
اصلا،انوقت زنده ام والااا....


خیلی دوست دارم روزه بگیرم ولی به دلیلی
دکترانرابرمن منع کرده...

خدابچه هاتوبرات حفط کنه....

پاسخ:
ان شالله خدا بهتون توفیق و سلامتی بده.
ممنونم.
واقعا اون سالایی که ماه رمضونش تو زمستون باشه از سالای بهشتیه! :))
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا! :)
۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۶:۱۳ مامان محمدمهدی
اره واقعا اینروزها خیلی خوبه واسه روزه گرفتن
ولی نمیدونم چرا حسش نیست:|
پاسخ:
آرهههه حسش نیست. برای منم نه حسش هست نه وقتش!
واااای من ۷۵ تا روزه قرضی دارم، هی تصمیم میگیرم روزه بگیرم ولی وقتی صبح با گشنگی بیدار میشم یادم میفته میخواستم روزه بگیرم
پاسخ:
وای چقدر کم! خوش به حالت! من نزدیک شش ماه روزه باید بگیرم! :|
6 ماه؟!!!!!!!
چقدر زیاد
سر هیچ کدوم از پسرات اصلا روزه نگرفتی؟!
پاسخ:
سر هر دو تاشون وقتی یک سالشون گذشت روزه گرفتم. اما بارداری و زیر یک سال رو نه. البته تولدهاشون هم که ذی الحجه و ذی القعده ست باعث میشد تو رمضان اول عمرشون نه و ده ماهه باشن. برای همین سال اولشون رو نگرفتم چون روزها خیلی طولانی بود و هنوز درست حسابی تو تغذیه نبودن. چهار سال اینجا، یکی دو ماه دیگه هم هست! میشه شش ماه!  :| و البته چون اختلاف سنیشون کمه و پشت سر همن، باعث شد که هیچ ماه رمضانی هم اون بین نباشه که من بتونم چند روز رو لااقل جبران کنم. یعنی پنج سال متوالی که روی هم تنلبار شد.
امسال دو ماه میگیرم ان شالله.
دو سال آینده هم دو ماه! ببینم چی میشه! میرسم آخر تمومشون کنم یا نه! :|
انقدر گاهی بهش فکر میکنم که تصمیم میگیرم تا اینها تموم نشده به بچه ی بعدی فکر نکنم! :|
ان شاء الله که می تونی. توکل به خدا
پاسخ:
ان شالله.