ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4241.

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۵۷ ب.ظ

امروز پدر مستر در اقدامی عجیـــــــــــــــــــــــــــــــباً غریبا به مستر گفت قصد ادامه تحصیل نداری؟

دکتراتو بگیر من n تومن هدیه میدم به بچه هایی که دکترا بگیرن! :|

من هم به سرعت برق و باد خمیر رو چسبوندم به تنور داغ و گفتم: این پاداش شامل عروسها هم میشه؟! :دی

پدر مستر: بله بله!

ههههه ههه!



+ولی نمیدونم چرا اصلا رو انگیزه های ادامه تحصیلم اثرگذار نبود! :/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۲
لوسی می

نظرات  (۱۱)

چه انگیزه ای!!
برای ما خبری نیست
پاسخ:
انگیزه ای ایجاد نکرد.
اون n هم مبلغ قابل توجهی نیست!
۱۲ آبان ۹۶ ، ۲۰:۱۵ بـانـوی بـرفـی
این که عالیه حتما ادامه بده جدای از هدیه واسه خودت خیلی خوبه
پاسخ:
ان شالله اگه بشه من که از خدامه.
فعلا که اصلا وقت ندارم سرمو بخارونم چه برسه به درس خوندن! :(
:))))
ولی دکتری گرفتن پروسه طولانیه بنظرم🤔
پاسخ:
طولانی و زمان بر و انرژی طلب! یعنی یه پروسه ایه که نیاز به سرمایه گذاری داره همینطوری الکی نمیشه.
البته شدنیه محال نیست اما با نرخ پذیرشی که تو دانشگاه های دولتی وجود داره خب کار ساده ای هم نیست.
اگه شامل خواننده های وبلاگتونم میشه تا ما هم اقدام کنیم :-)
پاسخ:
حالا شما اقدامات لازم رو انجام بدید من باهاشون صحبت میکنم اما پورسانتشو میگیرما! :)
۱۳ آبان ۹۶ ، ۰۹:۴۴ جنابــــــــ دچار
شما فعلا ارشدتو بگیر :))
پاسخ:
والا! :))
اگر مشهدی نبودین میگفتم صد درصد دختر عموم هستین :|:)
رشته تون که شبیه همه :) همسن هم که هستین :))
ارشد هم میخونین :))
پدر شوهرتون هم دقیقا مثل پدر شوهر دختر عموم حرف زدند :))
فقط محل سکونت تون فرق میکنه :))

ایشالا موفق باشین :))
پاسخ:

عه! مگه رشته و محل سکونت منو میدونین؟ :)

شایدم جاری باشیم مثلا! :دی

مرسی عزیزم.

رشته تون فکر کنم حول و حوش بهداشت و این چیزا میره :))
محل سکونت تون حوالی مشهده ؛)
جاری نمیتونین باشین :))
چون جاریشون یکیه اونم پزشکه :))


+
مرسی 
رمز برای خودتون هم بود ها :)

پاسخ:
خب منم پزشکم رشته م حول و حوش بهداشته دیگه! :دی
ولی محل سکونتمون هم وسط مشهده ها! حول و حوش نیستیم. خود مشهدیم. :)
حالا درسته که هی جا عوض میکنیم اما تا حالا از مشهد خارج نشدیم! :)

+قربونت من که میام حتما.
آخه دیگه هدیه دکترا باید خیلی دهن پر کن باشه تا آدم ترقیب شه. سختا خب واقعا:)
پاسخ:
آره خدایی هدیه لازم داره! :)
در کل جاری دختر عموم نمیتونین باشه چون اونا مشهد ساکن نیستن و همسن و سال شما نیستن :))
چون گفتی محل سکونت رو بلدی گفتم لابد اشتباه حدس زدم مشهد برای همین گفتم‌حول و حوش :))

من بچگی تو مشهد بودم کلاس اولم دو مدرسه تو مشهد عوض کردم :|:)


+
مرسی 
لطف دارین :)

پاسخ:
حالا فردا که تو یه مراسمی یهو اومدم گفتم واران من همون جاری دخترعموتم بعد می بینی :))

۱۴ آبان ۹۶ ، ۰۶:۱۲ مامان محمدمهدی
منم با وعده پاداش هیچوقت ترغیب به انجام کاری نشدم:)
ولی گرفتنnتومن هدیه از پدرشوهر بعنوان پاداش ترغیب کننده ستا:)
پاسخ:
چه میدونم والا!
حالا قبول بشم!
فعلا که همه ی زندگیمون رو هواست همه چیز زیر سوال رفته! :|
سلام
این پست داغ دلمو تازه کرد
سال ۸۳ که عقدکردیم سال دوم لیسانس بودم
پدر همسر جلوی همه گفت هرکدومشون که فوق بگیرن یک پراید میخرم براشون
سال ۸۹ قبول شدم...
پارسال هم همسر دکترا قبول شد
اگر شما پراید رو دیدی ماهم دیدیم

پدرشوهرشما ان شالله خوش قولن...شما بروجلو ...هدیه درراهه...و شما را میخواند:)
پاسخ:
سلام :)
هههه ههه! نه بابا پدرشوهر من هم خوش قول که نیست هیچ، ماهم آدمی نیستیم که قول و قرار رو یادآوری کنیم متاسفانه!
فکر نکنم چیزی به ما هم برسه :|
شایدم برای همینه که تو انگیزه هام اثرگذار نبود!
ضمیر ناخودآگاهم می دونست نباید دلشو خوش کنه :))