ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4243.

دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۴۶ ب.ظ

معشوق من بگشوده در روی گدای خانه اش،

تا سر کشم من جرعه ای از ساغر و پیمانه اش...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۵
لوسی می

نظرات  (۵)

دارید میرید کربلا؟!
پاسخ:
نه عزیزم. متاسفانه اون توفیقات دور از دسترس ماست :(
الحمدلله توفیق برگزاری یک روضه ی اربعین تو خونه مون نصیبمون شد.
البته حدس زدم چنین تصوری ایجاد بشه اما برای من این لطف بزرگیه..
ان شالله توفیق زیارت هم یه روزی نصیب شما و ما و  همه ی محبین اهل بیت بشه.
الحمدلله. اینم همچین کم توفیقی نیست.
ان شاء الله به زودی زیارت عتبات هم نصیبمون بشه
پاسخ:
بله واقعا توفیق کمی نیست. برای من مصداق همین بیتیه که نوشتم.
انشالله برای همه.
تو این شب و روزا منو هم از دعای خیرت بی بهره نذاریا : ))
پاسخ:
همچنین عزیزم محتاج دعاییم.
حقیقتش با خودم گفتم این نزدیک اربعین شده حس و حالشو گرفته این بیت رو نوشته 
همین 
من که اون روز را شبکارم و خدا به خیر کنه :/ که کل روز را خونه ام و اربعینه و سالروز تولدمه و خدا کنه بلا مَلایی سرم نیاد :/
پاسخ:
آره یه همچین چیزی!
ان شالله که خدا برات به خیییییییییر بگذرونه :)
برو مراسم عزاداری :)
تف به ریا می خواستم که مراسم شرکت کنم که البته کوفت بگیره شب گذاشته برام 
پاسخ:
:|