ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4246.

شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۹:۲۷ ق.ظ

امروز اون گروهی که به عنوان مستمع آزاد تو کلاسشون شرکت می کنم،

کوییز کلاسی دارن!

و من نمیدونم باید درس بخونم یا با خیال راحت نخونم!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۰
لوسی می

نظرات  (۸)

۲۰ آبان ۹۶ ، ۰۹:۴۰ جنابــــــــ دچار
اگه بخونید یعنی اینکه جدی جدی وقت گذاشتید برای اون مبحث،
نه برای رفع میل دانشجو بودن :)
پاسخ:
نه فکر می کنم اینها دو ماجرای جدا از همه! برای کوییز خوندن کار شاقیه واقعا!
والا ما درسهای خودمونم برای کوییزهاشون نمیخوندیم!
این یکی نه اینکه عضو غیررسمی هستم، احساس میکنم باید برای احترام به استاد و کلاس درس بخونم!
خب از اونطرف هم اگر من بخونم و استاد برگه مو تصحیح نکنه و بگه مهم نیست چرا اصلا کوییز دادی که حس بدی بهم دست میده! :|
حالا چه بکنم؟!
امروز نرید سر کلاس کلا
پاسخ:
:))
مشکل همینه که دقیقا رسیده به مبحثی که من منتظرش بودم! :|
مطمئنا تصحیح می کنه 
مطمئنا تصحیح می کنه 
مطمئنا تصحیح می کنه 
پاسخ:
خیلی خب! سه بار اینو فرستادی! :))
فهمیدم! تصحیح میکنه! :دی
من چیکار کنم نت دقیقا در صفحه تو قاطی کرد فکر کنم مشکل ازاین صفحه بود چون همزمان صفحه دیگه ای هم باز بود و اونجا موردی ایجاد نشد 
یا شایدم نت هوشمند بود خواست تاکید کنه 
پاسخ:
:)))
همون! خواست تاکید کنه که تصحیح میکنه بخون! اوکی میخونم! :))
امتحان برگزار نمیشه کنسله :دی :))
سلام 
من جاتون باشم امتحان نمیدم :))



پاسخ:
آرهههه کنسل شد.
دو هفته دیگه میانترم میگیره!
اونو از قبل هماهنگ میکنم که ندم!
با خیال راحت برو سر کلاس بدون درس خوندن و ذره ای استرس. چه حالی میده!
پاسخ:
خب بده دیگه!
فک کن بگه برگه ها رو میز من توجهی نکنم! :|
وگرنه همین که آدم استرس نمره ش رو نداره خیلی دلچسبه! :)