ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4250.

دوشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۲۱ ق.ظ

ساعت هفت و بیست دقیقه ست.

و من قراره دوباره کفش آهنی بپوشم و برم دنبال کار پایان نامه م!

به این امید که امروز زنده بمانم!

و حداقل یک چهارم کارم رو پیش ببرم ان شالله.



+دفعه ی قبل!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۲
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۱:۱۰ ام شهرآشوب
زنده میمونی!
تو میتونی!
پاسخ:
هههه هه! ان شالله.
موفق باشی
پاسخ:
ممنونم.
موفق باشی
پاسخ:
ممنونم.
۲۲ آبان ۹۶ ، ۱۴:۰۰ جنابــــــــ دچار
از دیروز هنوز برنگشتین! :)
پاسخ:
الان تازه برگشتم!
 ساعت نه شبه.
پایان نامه ستاره و داستاناش تموم شد حالا ماجراهای پیام نامه ی لوسی می آغاز شده -_- 
موفقیات بانو! : ) 
پاسخ:
هههه ههه! بله دیگه ارشد گرفتن بایدم سخت باشه!
البته سختی کار من ازجهالت ورزی خودم در انتخاب موضوع و البته  بخشیش هم از وجدان کاری بیش از اندازه ام ناشی شد!
ممنون عزیزمممم.
۲۵ آبان ۹۶ ، ۰۶:۵۷ مامان محمدمهدی
ان شاءالله که زودی تموم شه این پایان نامه نویسی شما و البته با موفقیت کامل
پاسخ:
الهی آمیییییییییییییییییییین!