ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

آشوبم...

سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۴۹ ب.ظ

وَ مَن یُؤتَ الحِکمَةَ فَقَد أُوتِیَ خَیراً کَثیراً.




+هرکس که به او حکمت عطا شود،

به راستی که خیر کثیری نصیبش شده است..(269بقره)

+سحر اضافه کن به فهم آسمانم...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۳
لوسی می

نظرات  (۱)

۲۴ آبان ۹۶ ، ۰۸:۳۵ جنابــــــــ دچار
واقعا تحسین میکنم این شب بیداری ها رو :)))
+ خدایا به حق شهر مشهد به این بنده ی مشهدی ات حکمت [و همه چیه خوب] عنایت کن ... به اندازه ای که به بهترین خلق خودت میدی
پاسخ:
خیلی ممنونم.
ان شالله روزی شما باشه.