ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4259.

يكشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶، ۱۰:۵۲ ب.ظ

فکر میکردم که اینقدر خداوند رو شکر میکنیم به خاطر هدایت ما به دینِ حق،

کدوم ویژگی ما، کدوم خصوصیت ما، کدوم اقدام ما، مستقیماً ناشی از دینِ ماست؟!

خصوصیتی که اگر مسلمان نبودم رعایت نمیکردم،

یا اقدامی که اگر مسلمان نبودم انجامش نمیدادم.

حالا امروز تو مراسم،

آقای پناهیان میگفت هر کاری که ناشی از ژنتیک شماست،

هر اقدامی که ناشی از خصوصیات ذاتی اخلاقی شماست،

هر ویژگی ای که ناشی از شخصیتِ شماست،

هر کاری که ناشی از هنجارهای اجتماعی انجامش نمیدید،

و مراعات می کنید،

هیچکدوم شما رو در راه رسیدن به هدایت کمک نمیکنه...

انّما یتقبّل اللّه من المتّقین.(به راستی که خداوند فقط از متقین می پذیرد)

تا تقوای خدا نداشته باشی،

و خوب بودنت به خاطر خدا و ناشی از تقوای خدا نباشه،

هرگز از تو پذیرفته نمیشه.

صرفِ این که گناه خاصی رو انجام نمیدیم لزوماً هنر نمیکنیم!

گوسفند که هیــــــــچ گناهی نمیکنه! خیلی هنرمنده؟!

هههه هه!



+بهش فکر کنیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۸
لوسی می

نظرات  (۲)

سلام 
به جرات میتونم بگم یکی از بهترین پست هایی که این اواخر خوندم 
این پست و پست بعدیشه 
خیلی عالی بود خیلی زیاد ..
سپاس بیکران برا انتخاب این دو تا پست  :)
در پناه حق 

پاسخ:
سلام.
چون هیچکدوم از این حرفها مال من نیست:)
الحمدلله که مفید بوده براتون.
فکر می‌کنم. خیلی فکر می‌کنم..
پاسخ:
:)
تو فکر میکنی پس هستی :)