ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4266.

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۵۳ ق.ظ

یکی از شیرین زبونی های بی حد و حصر گل پسر برای من،

اون زمانیه که ازش بپرسی: چطوری؟

بلافاصله میگه چطورم!

:)


+به تبعِ: خوبی؟ که جوابش میشه خوبم! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
لوسی می

نظرات  (۷)

۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۷ جنابــــــــ دچار
خوب شد این + بود ته پست :))))
پاسخ:
:)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۹ اقای متحیر
قبلا این پست های شیرین اینجا زیادتر بودااا
بیشتر بنویسید خوب!
پاسخ:
خب تصمیم براین شد که کمتر بشه دیگه! یادتون نیست؟
ولی چشم بیشتر می نویسم.
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۴ آقاگل ‌‌
این واژه‌سازی بچه‌ها کلاً خیلی جالبه. مثل همین چطوری؟ چطورم. :) 
پاسخ:
آره واقعا :)
چون میتونن از بعدی بهش نگاه کنن که ما بهش نگاه نکردیم.
ما در گیر روزمرگیِ کلامی و معنای روتین لغات شدیم :)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۴:۲۲ محبوبه شب
دلم واسه دیدنشون قیلی ویلی رفت ^_^
خدا حفظشون (تون) کنه : )
پاسخ:
قربون تو :*
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۴:۳۵ پسر انسان
ما هم دلمان شیرینی خوشمزه میخواد 
فرقی هم بین دختر و پسرش نیست البته باباها دختری تر هستند...
اما هنوز قسمت نشده

+خدا حفظش کنه
پاسخ:
:)
ان شالله خدا به وقتش قسمتتون کنه. هروقت که بهترین مصلحتها رو براتون ایجاد کنه :)

+ممنونم.
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۷:۱۰ مامان محمدمهدی
:)))
پاسخ:
:))
اییییی جان، خدا برات حفظش کنه
آدم گاهی میخواد بچه ها هیچ وقت بزرگ نشن، البته اینجور مواقع، مواقع سختی یا خدای ناکرده مریضی و... نظرت عوض میشه:)
پاسخ:
مرسی گله. :)
آره واقعا..
یا اینکه آدم دلش میخواد همیشه یه بچه ی زیر سه سال تو خونه ش باشه :|