ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4268.

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۳:۰۵ ب.ظ

یه دکتر میم داریم اینجا، دندانپزشک اطفاله.

به خواهرم میگم دکتر میم فعلا نوبت نمیده،

من پسرک رو میبرم یه جای دیگه،

بعداً سر فرصت میبرم پیش دکتر میم!

میگه: نهههههه! نبری جای دیگه!

من: چرا؟

خواهرم: چون اگر ببری جای دیگه، دکتر میم دیگه قبول نمیکنه پسرک رو! :|

من: O_o  چراااااا؟

خواهرم: دکتر میم میگه وقتی بچه رو ببرین جای دیگه، دهنش دستی میشه!

منم دستمو تو دهن دستی نمی کنم!

:|


:)))

+وای انقدر خندیدم به این استدلال که خدا میدونه :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۴
لوسی می

نظرات  (۹)

۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۰ اقای متحیر
چرا این دکترا اینجورین واقعا؟دلشم بخواد.پسرک به این خووووبی :))


مگه دندونای پسرک مشکلی داره؟


پاسخ:
:)) چی بگم والا!
باید برای معاینه هر چند وقت یه بار ببرمش دیگه.
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۵:۱۱ جنابــــــــ دچار
خخخخخخخ  :))
+ قانع شدین؟
پاسخ:
بیشتر به دهنهای دستی شده ی خودمون فکر کردم :))
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۵:۳۹ ملکه بانو
واااای خدا! جدی چنین استدلالی میکنه؟!!! خیلی خنده داره
پاسخ:
چه میدونم خواهرم که اینو گفت! من که کلی خندیدم به طرز بیانش :)
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۶:۰۲ بـانـوی بـرفـی
خوشم میاد مثه آرایشگرا فقط کار خودشون رو قبول دارن:()
پاسخ:
والا :(
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۶:۲۴ خانم لبخند
وااااا :|||
یعنی چی آخه :|
پاسخ:
مثل یه خوراکی که کس دیگه ای یه بخشیشو خورده و میگن دهنی شده،
اینم میگه اگر ببری پیش کس دیگه ای دهنش دست خورده، دستی شده، من دیگه دستمو تو دهنِ دستی شده نمیکنم:))
۰۴ آذر ۹۶ ، ۱۷:۰۸ مامان محمدمهدی
:)))
پاسخ:
:))
۰۴ آذر ۹۶ ، ۲۳:۱۴ خانم لبخند
میدونم منظورشون چیه ولی آخه چرا؟ مگه چی میشه؟!
پاسخ:
حرف خواهرم شوخی بود بیشتر!
و من نمیدونم چرا اینو میگه!
شاید نوعی از مسخره بازی مدرن!
۰۵ آذر ۹۶ ، ۰۴:۱۰ خانم لبخند
البته من اینو از دندان پزشک ها شنیدم که میگن رفتی پیش فلانی دندونت رو خراب کرده حالا باید درستش کنم و این ها.. شاید واسه این باشه مثلا. 
پاسخ:
شاید! :)
اینم حرفیه. ولی تعبیرش بامزه ست :))
خب اگه در حد معاینه است که دست خورده بودنش معلوم نمیشه:دی
در غیراین صورت منم توصیه میکنم دندون های پسرک رو دست خورده اش نکنی:))
پاسخ:
:))
آره اینم هست. :)