ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4270.

يكشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

پسرک یه سس کچاپ کشیده،

که دو طبقه ست.

طبقه ی بالا عکس گوجه فرنگی داره،

طبقه ی پایین یه فلفل داره و آتیش!

یه دکمه ی سیاه هم بین دو طبقه هست.

میگه این دکمه رو که میزنیم،

بخش فلفلی میاد بالا، گوجه ای میره پایین،

سس تند میخوریم. مخصوص باباهاست!

دوباره که بزنیم جاشون عوض میشه

گوجه ایه میاد بالا، سس تند میاد پایین!

مخصوص بچه هاست!

:))


+بچه م نمیدونه اگر چنین طرحی عملی بشه

هزینه ی هر سس کچاپ لااقل به اندازه ی یک ماشین مکانیکی خواهد شد!

فکر کن مثلا سنسور تشخیص کودک و بزرگسال هم داشته باشه! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۰۵
لوسی می

نظرات  (۱۱)

۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۶ بـانـوی بـرفـی
چه ارزوهای شیرینی
احتمالا پسرک عاشق سس هستش که از این طرحا ارایه میده :))))
پاسخ:
:))
آره دقیقا عاشق سس! و من واقعا با این معشوقش مشکل دارم! :|
۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۱ بـانـوی بـرفـی
وای دختر منم عاشق سس هست
وقتی کتلت و کوکو باشه نمیارم  به جای غذا هم سس میخوره :///
پاسخ:
من اگر نیارم نمیخورن! :|
باز پسرک عاقله گوش میکنه ولی گل پسر فقط سس میخوره!
رو هرچیزی بریزم همون قسمتی رو لیس میزنه که سس داره! باز میده میگه سس بریز! :|
و من حرص میخورممممممم!
۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۱ آقاگل ‌‌
یچه از همین الآن کارآفرینه خب. همین پیشنهاد رو به شرکتای تولید سس بدید ببینین چه استقبالی می‌کنن :دی
پاسخ:
کاش میشد این خلاقیت ها رو برای همیشه نگه داشت.
اکثرمون خیلی زود عادت می کنیم و می پذیریم چیزهایی رو که بهمون نشون دادن و همیناست که خلاقیت رو می کشه.
۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۳:۳۷ جنابــــــــ دچار
منم سس دوس دارم :) جفتشو
+ احتمالا مشتری پسرک نشم :))
پاسخ:
خب اگر جفتشو دوست دارین که بهتره مشتریش باشین.
هر دو تا رو یه جا جاسازی کرده :)
۰۵ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۴ جنابــــــــ دچار
اونوقت دیگه پول دکمه اش رو نمیدم :/
پاسخ:
:|
عززززیزم، چه ذهن خلاقی
خداروشکر دردونه سس دوست نداره، کاکائو نیز
پاسخ:
:)
واااااقعا خدا رو شکر :)
۰۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۵۳ اقای متحیر
این حرف های پسرک نشونه های خوبیه ان شالله. معلومه که باهوش و ایده پردازه
پاسخ:
معمولا همه ی بچه ها تو این سن و سال خیلی خلاق میشن.
مشکل اینه که ما بلد نیستیم این خلاقیت رو نگه داریم. نمیدونم چطوری میتونم این خلاقیت رو پرورش بدم و نگه دارم.
باید برم سراغ مطالعات بیشتر.
ان شالله که همه عاقبتشون بخیر باشه.
سلام خانم دکتر ادم حسابی ..خوبی؟ماشاله چه دست ب قلمی داری توووو
اومدم بگم که واسم یه سوال پیش اومده؟؟؟باتوجه ب اینکه امروز شهادت امام  عسکری و اغاز امامت امام زمانه و تعطیل هستش .من باید عزاداری کنم یا شادی ؟؟؟؟

پاسخ:
سلام.
اگر مقلد بنده هستید عزاداری کنید.
بعدم اینکه امروز شهادت امام حسن عسگری هست. و فردا عید بقر و روز آغاز ولایته.
عذر میخام حضرتعالی فرمودید فردا امامت هستش مگه با شهادت امام عسگری امامت حضرت بلافاصله شروع نشده؟؟بنظرت اینطور تعطیلی تو سال اقتصادمقامتی میتونه مفیدباشه؟؟؟؟
پاسخ:
یادمه قبلا گفته بودید دیگه نمیاین، پس چی شد؟!
متاسفم که صراحت به خرج میدم اما تعامل با شما برای من جالب نیست.
لطفا مزاحم نشید چون کامنتهاتون رو بی پاسخ میذارم.
فقط می تونم بگم هزار ماشاالله 😊
پاسخ:
سلامت باشی :)
۰۸ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۸ مامان محمدمهدی
چه خلاق:))
پاسخ:
بعله :)