ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4274.

يكشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۶ ب.ظ

امروز پسرک رو برای دو ساعت تو مهد کاملا تنها گذاشتم و رفتم دانشگاه.

شاکی شدم از رفتار واقعا عجیب غریب و عاقل اندر سفیه کارمندهای دانشگاه،

که چقدر سه نقطه تشریف دارند،



+من تو دهن نظام اداری میزنم آخر! حالا کِی؟ معلوم نیست!! :|

اینجا و اینجا

+یکی به من بگه اتوماسیونی که دانشجو باید دنبال مراحلش راه بیفته به چه دردی میخوره؟!

تمام اون دو ساعت رو داشتم پیاده راه میرفتم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۲
لوسی می

نظرات  (۸)

واقعا هم سه نقطه اند اغلب...
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا!
انگار طلبکارن! یعنی خدایی به چشم بدهکار به دانشجو نگاه میکنن! و من نمیدونم چرا! :|
آخی پسرکوچولو.. خدا حفظش کنه ^^
من عاشق پسر کوچولو ام 😍
پاسخ:
ان شالله خدا یکی قسمتت کنه :) به وقتش البته.
۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۰:۵۹ خونه مادری
جالبه که سالی یه بار تودهن این نظام‌ اداری میزنید:)
پاسخ:
تا حالا برنامه ای که داشتمو پیاده نکردم! فقط شعار دادم! :|
اما این بار این کار رو میکنم!
تا سه نشه بازی نشه! این سومین باره که اینجا اعلام کردم. حالا میرم تو کارش... :)
۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۶:۳۶ آقاگل ‌‌
سلام. :)
دیشب خواب دیدم وبلاگ شما حذف شده :| نمی‌دونم اثرات سرماخوردگیه. یا اینکه قبل از خواب داشتم وبلاگ می‌خوندم و وسط خوندن وبلاگ شما خوابم برد. :)

پاسخ:
ای وای! ان شالله که اگر حذفی هم بوده عمدی بوده باشه! من طاقت ویرانی مجدد وبمو ندارم :(

:)
ان شالله که همیشه سلامت باشین و در حال خوندن وب من! :دی
سلام.
۱۳ آذر ۹۶ ، ۰۷:۳۷ جنابــــــــ دچار
یه کاری کن برن توی دیوار :))
پاسخ:
اینا جواب دادن به سلام من براشون مهم نیست! :|
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۰:۳۹ ستاره جان
به درد کارمنداش 
اونا که مجبور نیستن راه بیفتن چه برسه به پیاده 
پاسخ:
یعنی دیوانه کردن منو! خدای من..
ان شاء الله.. خیلی خیلی ممنونم ^^
پاسخ:
:)
۱۵ آذر ۹۶ ، ۱۵:۴۱ مامان محمدمهدی
کی ان شاءالله؟:)
پاسخ:
یه روز از همین روزا،
روی شب پا میذارم :)