ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4275.

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۰ ق.ظ

اولین ساعاتیه که پسرک عزیزم تو مهده،

و من و گل پسر تو خونه.

هرجا نگاه میکنم پسرک رو می بینم.

یه ساعت دیگه تقریبا میاد خونه.

عجیب دلم براش تنگ شده...



+پسرکم یک دوره ی دیگه از زندگیت هم گذشت،

امیدوارم روزگار همیشه با هم بودنمون برات خوب و پر از خاطرات قشنگ بوده باشه.

+تنها چیزی که دلم رو آروم میکنه اینه که من پسرک رو فقط به خاطر خودش مهد گذاشتم،

نه به خاطر راحتی خودم.

بماند که الان احساس مسئولیت بیشتری در قبالش دارم!

+برای همه ی بچه ها آرزو میکنم که اونقدر متکی به خدا و متکی به نفس باشند

که برای تحقق هیچ هدف متعالی ای اجتماع نتونه مانعشون بشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۳
لوسی می

نظرات  (۵)

امیدوارم موفق باشه و دعا می‌کنم همیشه سایه ی پدر و مادرش بالای سرش باشه و در کنارشون به بهترین چیزا برسه :)
پاسخ:
مرسی عزیزم از مهربونیت :)
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۴:۴۱ جنابــــــــ دچار
به به :)
اصلا حس مادری منو میخکوب کرد :)

هرجا نگاه میکنم پسرک رو می بینم.

+ مامان دوستت دارم ... خیلی

پاسخ:
:)
تازه صداش هم تو گوشم بود:)
۱۳ آذر ۹۶ ، ۱۶:۳۹ ستاره جان
:'(((
پاسخ:
:(
عزییییزم
آمین به دعاهات:)
پاسخ:
آمین :)
۱۵ آذر ۹۶ ، ۱۵:۴۰ مامان محمدمهدی
آخی
خدا حفظش کنه
یعنی کامل دیگه اخت شد با محیط مهد و میمونه بدون شما؟
پاسخ:
فعلا که خیلی خوبه و خیلی هم خوشحاله و حاضر نیست خونه بمونه.
و هر شب میگه دوست دارم برم مهد.
فعلا چهار روز رفته. شنبه که کلا پیشش بودم. یک شنبه دو سه ساعت نبودم، دو شنبه و سه شنبه هم اونجا تنها بود و من خونه.
فقط مونده پروسه ی رفت و آمد با سرویس!
اونو هنوز تجربه نکردیم!