ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4281.

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۲ ق.ظ

تقریبا نیم ساعت قبل،

پسرکم رو برای اولین بار سوار سرویس کردم و فرستادمش به مهد..

اغراق نیست که بگم اون لحظه ی حرکت کردن سرویس،

و دست تکون دادن های پسرک،

من خود به چشم خویشتن،

دیدمممم که جاااااانم می رود...

:((



+تمام راه رو گریه کردم و برگشتم بالا و شروع کردم به قرآن خوندن،

احساس کردم فقط اینطوریه که آروم میشم،

و این آیات تو صفحه ی پیشِ روم بود:

الَّذی خَلَقَنی فَهُوَ یَهدینِ، او که مرا آفرید و خودش هدایت می کند،

وَ الَّذی هُوَ یُطعِمُنی وَ یَسقینِ، او که مرا غذا می دهد و سیراب می کند،

وَ إذا مَرِضتُ فَهُوَ یَشفینِ، و آنگاه که بیمار شوم، اوست که مرا شفا میدهد،

وَ الَّذی یُمیتُنی ثُمَّ یُحیینِ، او که مرا می میراند و زنده می کند..

(78-81 شعراء)

+پسرم من فکر میکردم که خوبه که که دارم تو رو به خدای مهربون میسپارمممم،

اما در حقیقت این خداست که همواره مراقب تو بوده و هست و باشد ان شالله.

الهی إنّی أُعیذُهُ بِکَ و ذُریَّتَهُ مِن الشَّیطانِ الرَّجیمِ.


+بی ربطه اما خدا به مادران شهدا عجب صبری دادههههه.. :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۸
لوسی می

نظرات  (۶)

کاملا می فهمم چی میگی
این روزها حس مشابهش را زیاد داشتم... 
پاسخ:
واقعا همینطوره. از بدو تولد بچه ها آدم این حس رو داره..
اما تو موقعیت های مختلف هی به آدم تلنگر زده میشه..
۱۸ آذر ۹۶ ، ۰۹:۲۶ جنابــــــــ دچار
دلم سوخت اصن :)))
+مربای هویج آماده شده؟ :)
پاسخ:
بله :)
صبح میخواستم بهش مربای هویج بدم دیگه.
یه دلیل بیداری دیشب هم مربا بود :)
الهی.... 
پاسخ:
:)
ان شالله این تجربه ها روزی شما :)
بی ربط یا شایدم باربط نمیدونم چرا پستتون خوندم یاد برادرزاده ام و داداشم افتادم :((
ببخشید :(
و خدا به پدرانی که از بچه هاشون دورن :(( صبر بده  🙏🙏
بخصوص به داداش من :'((



+
ایشالا خدا پشت و پناه پسرک جانتون باشه الهی 🙏🙏
پاسخ:
این پست میتونه هرکسی رو یاد دوری از عزیزش بندازه...
ان شالله خدا به همه ی اونهایی که در درد فراق هستند صبر بده.
حالا چرا برادرت از پسرشون دورن؟ :( خوش بینانه ترین حالتش وضعیت تحصیله که امیدوارم صبر بده خدا بهشون.

مرسی عزیزم برای همه ی والدین و بچه هاشون الهی. :)
۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۷:۲۷ ستاره جان
یعنی به عنوان فال هم لای قرآن باز کنم اینقدر مناسبت دار نمیاد برام :/ 
پاسخ:
:)))
البته با قرآن فال نمیگیرنا! استخاره میکنن! :)
۲۰ آذر ۹۶ ، ۰۴:۱۱ ستاره جان
آره از همونا که تو میگی :) 
پاسخ:
:)