ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4284.

شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

امروز کارم تو تبعیدگاه تموم شد.

:)

و از این بابت بسیار بسیار بسیار خوشحال می باشم.

البته که یه روز دیگه هم قراره برم.

ان شالله پس فردا.

اما خب اون روز روزِ اشانتیونیِ آخرهههههه :)



+ ماجرای ناراحت کننده هم اینه که بچه ها مریض شدن
و پسرک عزیزم نتونست تو اولین جشن مهدش که جشن شب یلدا بود شرکت کنه :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۵
لوسی می

نظرات  (۹)

۲۵ آذر ۹۶ ، ۲۲:۳۲ محبوبه شب
الهی :(
ان شاءالله حالش بهتر بشه.

ولی چه زود!!!!
پاسخ:
مرسی عزیزممم:)
آره واقعا! خیلی خیلی زود! به پیشواز رفتن! :|
۲۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۴ آقاگل ‌‌
از قرار معلوم پسرک با مهد به خوبی کنار اومده :))
پاسخ:
آره الحمدلله راضیه از مهدش و دوست داره بره. :)
۲۵ آذر ۹۶ ، ۲۳:۳۶ بـانـوی بـرفـی
شیرینی ما چی میشه!!!؟‌
 انشالله زودتر حالش بهتر بشه
پاسخ:
بذار من دفاع بکنم، نمره م هم عالی بشه، شیرینی همه محفوظه:)
مرسی عزیزمممم.
۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۸:۰۸ فیشکسوت ــبــیــان
انشالله خدا سلامتی بده :)

+ و به زودی موفق بشید دفاع کنید سرموقع
پاسخ:
ان شالله.
+ان شالله :)
ممنون.
اسمتونم خیلی باحاله :)
ما نیز بسیار بسیار بسیار (به سبک زی زی گولو بخون به بهونه پخش مجددش:دی) خوشحال شدیم:)))
پاسخ:
آرهههه منم خودم به اون سبک میگم معمولا :))
مرسی گله.
۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۱ فیشکسوت ــبــیــان
الان غیرمستقیم گفتید که دلتون برای اسم دچار تنگ شده؟ :))
پاسخ:
بهش فکر نکرده بودم اما الان می بینم نکته ی قابل تأملیه :)
۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۹:۵۷ فیشکسوت ــبــیــان
راستی

من لذت شما رو می فهمم وقتی میگید 10 صفحه به پایان نامه اضافه کردم :)))

اگه کسی بدونه چه لذتی داره این صفحه صفحه زیاد کردن پایان نامه ...
پاسخ:
:))
هههه هه! بیشتر از لحاظ برطرف کردن کمبودهاش خوشحالم،
وگرنه به لحاظ کیلویی بخوام حساب کنم، وضعیت پایان نامه م بدنیست الان.
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۸:۱۶ آرتمیس ‌‌
نخودچی و میکادو حتما توش باشه لطفا :)
پاسخ:
تو چی؟ تو شیرینی دفاع؟! :|
خدایی میکادو که برای مجلس عزاست!
۲۶ آذر ۹۶ ، ۱۸:۴۱ آرتمیس ‌‌
چرا سلیقه‌ی آدمو مسخره می‌کنین؟ اگه تو بزرگسالی دچار کاهش اعتماد به نفس بشم شما پاسخگویید آیا؟😢
+ تازه مگه میخواید شیرینی رو کجا ببرید؟ بیارید همینجا، نگران نباشین چیزی ازش برنمی‌گرده!
پاسخ:
خخخخخ! نگران برگشتنش که نیستم نگرانم بگن مگه عزا گرفتی برای دفاع کردن؟! :دی
باشه چند تا میکادو وسطش میذارم مخصوص شما. اما قول بده زود برداری بقیه نبینن :)