ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4291.

چهارشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ب.ظ

وقتی می شنوی منشی یکی از مشهورترین پزشکان شهر،

برای نوبت دادن به بیماران،

زیرمیزی میگیره!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۹
لوسی می

نظرات  (۱۳)

۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۲:۵۱ بـانـوی بـرفـی
 اگه جای دکتر بود چی میشد!!!!!!!!!
:((((((( 

پاسخ:
چی بگم والا! :|
در عجبم از ملتی که بهش زیر میزی میدن و صداشونم در نمیاد! :|
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۴:۰۰ مردی بنام شقایق ...
والا ما آبدارچیمون هم برای اینکه برامون چای بیاره باید رونما و زیرمیزی و زیر لفظی و ... بدیم!!!
پاسخ:
چی بگم والا!
به نظرم پول چای رو ازتون میگیره! :|
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۷:۴۴ آرتمیس ‌‌
کیو میگین؟ ;)
کله‌پا کردنش که آسونه، مگر خود دکتر خبر داشته باشه.
پاسخ:
چه میدونم والا که خبر داره یا نه! :|
اصلا کپ کردم!
در هر حال برای کله پا کردنش کجا باید رفت به جز به نزد خود دکتر؟؟!
۲۹ آذر ۹۶ ، ۱۹:۱۵ ملکه بانو
جااااااااااانم؟!!!
پاسخ:
والا! :|
عجـب :/
پاسخ:
باعث تأسف! :|
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۲ ستاره جان
قره داغی ارتوپد رو اگه میگی که میدونم جعبه جعبه میوه و چه و چه روستاییها میبرند تا نوبتشون را جلوتر بندازه 
شهریها هم که لابد نقدی حساب می کنند 
پاسخ:
عه! واقعا اونم اینطوریه؟ :|
نه یکی دیگه رو میگم که نقدی میگیره!
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۰:۴۶ ستاره جان
خدا نیاره مریض داشته باشه آدم وگرنه به نظرم تعجب نداره اون قدر اعصابت خرده و اینقدر مریضی مریضت و حواشیش هست که دنبال شکایت و شکایت کشی نمیری مگه اینکه تو خود همون شهر باشی و مریضت خوب بشه و کارگر نباشی که به خاطر تو ادارات چرخیدن از کارو زندگی و درآمدت بیفتی که بری دنبال شکایت اونم تو این مملکت عدالت محور! که نمدونم خبر داری تو دادگاه ها واسه هر قدمی خودت بخوای برداری ازت پول میگیرن یا نه 
پاسخ:
به نظر من که خیلی تعجب داره!
از دو جهت. یکی اینکه شفای بیمار دست خداست و تو اگر بخوای با مخالفت با دستور خدا به شفا برسی واقعا کارعجیبی کردی!
دوم اینکه این حرف شما از جهتی قابل تأمله که مثلا فقط یک دکتر اون کار ازش بر بیاد تو بمونی چه کار بکنی!
ولی وقتی طرف  مثلا ارتوپده (حالا چون خودت قره داغی رو گفتی میگم ارتوپد) خب صد نفر ارتوپد تو شهر هست! ارتوپد قحطی که نیومده!
خیلی عجیبه که تو برای یک موضوعی که خیلیها میتونن پاسخگو باشن فقط به خاطر شهرت قره داغی گیر بدی که فقط قره داغی باشه حتی اگر زیرمیزی بگیره. خب این درست نیست دیگه.
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۰:۵۳ ستاره جان
میگن مطبش خیییییییییییییییییییییلی شلوغه و نوبت هم نمیده بعد برا اینکه نوبت بتونن بگیرن که مثلا به جا چند ماه دیگه (که گاهی همونم نمیده!) جلوتر بیان به منشی پول یا غیره میدن 
البته مطبها که اصولا همه سلوغند موقع مامانم مطب بیرجندی میرفتیم همیشه دو ساعت یا بیشتر منتظر می نشستیم تا نوبتمون بشه
پاسخ:
آرهههه این دکتری که من میگمم هم همینطوره و مطبش خیلی شلوغه و به زور نوبت میده. :(
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۰ ستاره جان
خوب عزیزم 
در مورد خاص قره داغی اون استاد بزرگی تو ایرانه (و نه فقط مشهد) منم که تایید نمی کنم ولی ملت ما چند دسته اند: 
۱. عده ای بسیار جون عزیز که برا هر چیزی بهترین رو میخوان 
۲‌. عده ای ببخشید اسکول که مثلا اون روز خانمه پسرش را آورده میگم چیه؟ میگه وسط فوتبال خورده زمین پاش درد می کنه معاینه کردم میگم خوب!؟ منم بخورم زمین پام درد می کنه خودتم بخوری زمین پات درد می کنه! 
باور می کنی اومده بود متخصص ببینه پسرشو!؟ که اصلا دکتر نمی خواست چون پسر خودش حتی درد زیاد گزارش نمیداد o___O
۳. بعضی ها که نیاز به دکتر حاذق دارند وای وای که یهو می بینی این همه دکتر دک و پوز دار یهو به هم پاس میدن این یکی میگه نه اون یکی میگه نه و تو می فهمی نمیخوان خودشونو به دردسر بندازن نه اینکه حالا لزوما بلد نباشن 
۴. فعلا چیزی به ذهنم نمیرسه از دیگر دسته جات :/ 
پاسخ:
خب من نفهمیدم ربط اینها به بحث چی بود!
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۱:۱۲ ستاره جان
۱. شفای بیمار دست خداست البته با وسیله اش دیگه؟ درسته؟ 
۲. از جهتی ۲۳۶؟ وات؟ 
پاسخ:
1. با وسیله ی مجاز نه غیرمجاز! نه با خلاف و رشوه!
2. درستش کردم.
۳۰ آذر ۹۶ ، ۱۱:۴۰ ستاره جان
نمدونم چرا ربطش را به قضیه نفهمیدی 
میخوای دوباره بخون 
:|
پاسخ:
:|
اوکی.
۰۱ دی ۹۶ ، ۱۷:۵۹ منتظر ....
عجب/:

پاسخ:
بعله :(
۰۵ دی ۹۶ ، ۱۳:۲۲ مامان محمدمهدی
عه
چه کار زشتی
دیده بودم که لج میکنن و نوبت نمیدن به فرد مغضوبشون اما رشونه رو دیگه نشنیده بودم
واقعا که
پاسخ:
آره واقعا من که شنیدم اساسی کپ کردم.بعد از همه هم نمیگیره! یکی که مطمئنه و رشوه میده باید زنگ بزنه بگه فلانی هم مطمئنه ازش بگیر! بعد لطف می فرمایند از اون میگیرن بهش نوبت میدن!