ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4298.

جمعه, ۸ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۴ ب.ظ

از بین رفتن عکسها و فیلمهای کودکی و نوزادی بچه ها،

یکی از بدترین فشارهای روانی ایه که میتونه به یک مادر وارد بشه.

:((



+واقعا دااااغووووونمممممم! :(

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۸
لوسی می

نظرات  (۱۵)

۰۸ دی ۹۶ ، ۲۱:۳۹ بـانـوی بـرفـی

ادم حالش گرفته میشه
بهترین خاطرات ادم😱
پاسخ:
واقعا واقعا :((
چرا از بین رفتن؟
کجا ذخیره شده بودن؟

با نرم افزارهایی میشه به راحتی فایل های پاک شده و از دست رفته رو برگردوند
پاسخ:
هم تو اس دی کارد هم تو فلش داشتم.
نرم افزار خوب داری معرفی کن لطفا. معمولا نرم افزارها جواب نمیدن. چند تا رو امتحان کردم.
۰۸ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۱ اقای متحیر
ای وای خوب چطوری؟توضیح بدید شاید بشه کاری کرد!

پاسخ:
از تو گوشی ریخته بودم تو دو تا فلش. یک فلش که تو تبعیدگاه گم شد گفتم قبلا.
یکی دیگه هم فایلهاش خراب شده و هیچ نرم افزاری فیلمها رو نمیخونه. :((

۰۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۰۹ ستاره جان
:( ازشون چاپی نداری؟ 
پاسخ:
نه :(
فیلمها از بین رفته بیشتر.
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۰:۳۴ آقاگل ‌‌
از معایب زندگی ماشینی واقعاً -_-

پاسخ:
از معایب لاینحل! دوباره باید به عکسهای سخت و فیزیکی روی بیاریم تا از دستشون ندیم!
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۵:۳۰ محبوبه شب
یحتمل تو sdکارت گوشیت بوده آره؟! :( :/
منم وقتی گوشیمو زدن، تمام عکسا و فیلمای تولد یسنا (فکر کن حتی صدای ملچ ملوچ شیر خوردنشم داشتم :( اینطور خاله ای هستم من ✌ ) + عکسای مسافرتمونو از دست دادم. مخصوصا عکسی رو که به آرش کمانگیر افتخار دادم و تو کاخ سعدآباد باهاش گرفتم :d ✌😎
پاسخ:
:((
نه تو گویشیم نبود و تو دو تا فلش هم ذخیره کرده بودم اما یه فلش که تو تبعیدگاه گم شد یکی دیگه هم فایلهاش خراب شده نمی فهمم چرا :((
نمیخونه اصلا.
۰۹ دی ۹۶ ، ۰۹:۱۰ جناب دچار
باز چی شده؟ :)
پاسخ:
همون عکسها و فیلمها از دست رفته.
واقعا ناراحت کننده است:((
پاسخ:
خیلی خیلی خیلی :((
توصیه من اینه بدید به یه متخصص و خودتون دستکاری نکنید.

چه بسا ویروس باشه و با یه کار ساده فایل ها برگردن

نرم افزار خاصی نمیشناسم همین عمومی ها رو من تست کردم
پاسخ:
آره فکر کنم باید این کار رو بکنیم.
ممنونم :)
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۳:۲۶ اقای متحیر
خوب گوشی رو ریکاوری کنید یه برنامه هست به اسم magic photo recovery
خیلی خوبه.راحت میتونید فایلارو برگردونید
پاسخ:
امتحان میکنم.
ممنون.
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۶:۱۱ منتظر ....
واااای خدا کنه برگرده ))))):
کاش اون یکی فلشه رو پیدا کنید...

پاسخ:
:(( از کجا؟ اصلا نفهمیدم چی شد که گم شد! :|
کاش یه فرجی بشه واقعا :((
۰۹ دی ۹۶ ، ۱۶:۵۱ ستاره جان
عکسای یه روز خیلی قشنگ با همسر رو همینجوری از دست دادم
پاسخ:
:|
۰۹ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۲ ملکه بانو
ای وااااااااای کاملا درک می کنم چه حس و حالی داری
پاسخ:
واااای یعنی تجربه شو داشتی؟ :(
:((
خیلی بده :(
من همیشه از این واقعه ترس دارم
برا همین ده جا کپی شون کردم!! 
پاسخ:
آخه نمیشه این حجم عظیم رو چند جا کپی کرد. خیلی حجمهاشون زیاده.
فقط باید چاپشون کرد.
البته اینها رو من تو دو تا منبع ذخیره کرده بودم که یکی گم شد یکی هم اینطوری :(
۱۴ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۵ مامان محمدمهدی
وای
بدتر از این نمیشه:(
پاسخ:
واقعانمیشه :(