ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4304.

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ق.ظ

هر انسانی وقتی وارد دنیا میشود سراسر نور است،

و هر گناهی که انجام دهد بخشی از آن نور را از دست میدهد.

اگر توبه کند ان شالله که خدا می بخشد،

اما آن نور دیگر به وجود شخص باز نمیگردد...



+جایی این حدیث رو به نقل از حضرت رسول_صلوات الله علیه خوندم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۷ جناب دچار
خدایا آثار گناهانمون رو از زندگیمون محو کن :)
پاسخ:
کاش میشد یه بار دیگه به دنیا بیایم :((
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۰:۴۳ جناب دچار
برو حج :)
پاسخ:
دوست دارم یه وقتی برم حج که بر نگردم..
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۳:۳۰ خانم لبخند
چرا برید دوباره متولد شدن برید حج؟ 
خب یه بچه دیگه بیارید:دی
پاسخ:
هههه هه!
خب قطعا اثر حج رو نداره!
کلا فرزندآوری اونجوریها هم که میگن و بزرگش کردن نیست شما جدی نگیر زیاد :)
یک اتفاق طبیعیه که از عهده ی همه ی جانواران برمیاد!
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۲۲ خانم لبخند
برمیاد اما روایاتی هست مبنی بر اینکه بعد از به دنیا اومدن فرزند، همه گناهان مادرش بخشیده میشه :)
پاسخ:
بله زیاد شنیدم اما راستشو بخوای اعتقاد خاصی بهش ندارم!
نه به اینها، نه به اون حدیثِ بهشت زیر پای مادران.
به نظرم شرایط خاصی لازم داره که سهل الوصول هم نیست، مثل هرچیز دیگری.
در نتیجه چیزی نیست که بشه روش مانور داد.
البته حج هم همینطوره ها!
کلا بهشت رفتن به هیچوجه من الوجوه سهل الوصول نیست. هیچ آیه ای در قرآن نیست که نشون بده بهشت رفتن کار ساده ایه.
توصیفاتی که از بهشتی ها میشه واقعا به راحتی به دست نمیان و از من یکی که حسابی دور و بعیده.
۱۴ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۵ مامان محمدمهدی
وای بر ما:(
پاسخ:
:(