ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4306.

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۵۶ ب.ظ

آیا کسی هست که مثل من تا امروز از وجود نرم افزاری به نام اسنیپینگ تول بی خبر بوده باشه

و کاملاً غافلانه فقط با پرینت اسکرین کار میکرده؟؟!



+snipping tool در accessories

تقریباً همون کارِ print screen رو انجام میده

اما خیلی تمیزتر و قشنگتر و خوبتر و باحالتر و اینا.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۱
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۱ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۶ اقای متحیر
برای غفلت زدایی بیشتر باید عرض کنم که فایرفاکس هم همچین ابزار خفنی رو داره! کلا مرز های علم رو با این روش میشه شکافت!
پاسخ:
عه! کجاش؟ اسمش همینه؟ شایدم اسکرین شاتس منظورتونه؟
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۱۶ جناب دچار
منم یه ساله باهاش آشنا شدم
چیزه مفیدیه


پاسخ:
بله خیلی خیلی :)
شما هنوز در محل کار هستید؟؟! :|
اینقدر خیابونها شلوغ شده؟!
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۲۳ جناب دچار
نه خونم :)

پاسخ:
عجب.
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۴۷ اقای متحیر
تو قسمت پیج اکشن ، تیک اسنپ شات هست.اون رو که بزنید  مثل همون اسنپینگ تولز میتونید هرجا میخواید رو کات کنید
پاسخ:
آره دیدمش :)
ممنون.
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۱ ستاره جان
قیچیه رو میگی؟
اگه توضیحات بعدش را نمی گفتی فکر می کردم یه نرمافزار جدیده برا تبدیل عکس مثلا به ورد! یا پی دی اف!!!!!!!!!!
پاسخ:
آره همون قیچیه!
تبدیل عکس به ورد!هههه هه! این دیگه نهایت تکنولوژیه :)
سپاس بابت زکات علمت:)))
پاسخ:
خواهش میکنم. :)
۱۲ دی ۹۶ ، ۲۰:۴۴ ملکه بانو
کجا هست؟
به ما هم با دقیق، ترجیحا با رسم شکل توضیح میدی؟
پاسخ:
تو پی نوشت گفتم. تو اکسسوریز هست. عکس قیچی داره.
هرجای تصویر رو که بخوای درگ میکنی عکس میگیره. دیگه لازم نیست از کل صفحه پرینت اسکرین بگیری.