ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4308.

چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷ ق.ظ

دیشب یکی از سخت ترین شبها بود،

پسرکم به شدت تب داشت و هرکار میکردم تبش پایین نمیومد..

تا ساعت سه بیدار بودم و هر نیم ساعت پاشویه ش کردم،

اما بعد تا ساعت شش بیهوش شدم!

دوباره ساعت شش پاشویه رو ادامه دادم و دوباره استامینوفن دادم.

ساعت هفت تبش پایین اومد..

و بعد خوابیدم!

خیلی خوابم میاد...



+باورم نمیشه با اینکه اینقدر ضعیفیم تا این حد احساس تملک بر دنیا رو داریم!


+بعدا نوشت: تب بالا امروز همچنان ادامه داشت، و به سی و نه و نیم هم رسید و منم بردمش تن شویی!

اما بی فایده بود.. عصر بردمش دکتر و گفت تو این سن و سال دیگه شیاف استامینوفن جواب نمیده! همون شربت فقط!

گل پسر هم تب کرده. معلومه که قضیه ویروسیه و از پسرک گرفته..  :(

امشب ان شالله مستر میاد.. لازمه که باشه هرچند که دلم براش میسوزه که نیومده باید وارد پروسه ی تیمارگری بشه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۳
لوسی می

نظرات  (۱۴)

پسر من هم چند روزه تب داره
اگر میبینید تبش با استامینوفن و پاشویه پایین نمیاد از شیاف استفاده کنید

پاسخ:
استفاده کردم بی فایده بود.
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۰ ستاره جان
چند درجه بود؟
پاسخ:
با این تب سنج های جیوه ای نزدیک سی و نه.
الانم گل پسر تب داره نزدیک سی و هشت.
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۰۱ جناب دچار
خدا سلامتی بده :)
پاسخ:
الهی آمین.

احتمالا عفونتی چیزی داره... پیگیر باشید...

پاسخ:
نه فکر نکنم ویروسیه احتمالا.
ولی ممنون از تذکرتون.
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۹ ستاره جان
:| ترسناکه

پاسخ:
خیلی  :(((

۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۲ اقای متحیر
چقدر میتونه دردناک باشه که جگرگوشه ادم جلو چشمش بی تابی کنه... :((

خدا صبرتون بده و پسرک نازنین رو شفا بده
پاسخ:
البته پسرک بیتاب نبود خواب بود همه ش! من هی مجبور بودم بیدارش کنم برای پاشویه.
ان شالله خدا هیچ والدی رو با سلامتی فرزندش آزمایش نکنه.
ممنونم الهی آمین.
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۴ ** دلژین **
سلام مهربونم 
پاشویه فایده ای نداره زیاد باید تن شویه کنی عزیزم 
http://top-nursing.persianblog.ir/post/2
اینم لینک آموزش کامل تن شویه 
+انشاءالله که بلا دور باشه همیشه ازتون ❤
پاسخ:
ممنونم این کار رو هم کردم! دستمال خیس میذاشتم رو شکمش.
البته هنوز این لینک رو ندیدم ممنون که برام گذاشتی.

ممنونم برای شما هم همینطور ان شالله.
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۵ منتظر ....
اخ اخ  تب خیلی سخته 
ان شاالله دیگه خوب بشه ):
بدیش اینه تب معمولا شب بالاتر میره 
پاسخ:
آرهههه در طول روز حالش تقریبا خوبه. شبها تبش میره بالا، پایین بیا هم نیس.
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۹ ** دلژین **
فدای تو 
این لینک خوب توضیح داده ، خصوصا تاکید به اینکه بچه یخ نکنه مهمه ، چون اگر بره سمت لرز، بدتر تب میره بالا 
بازم ببخشید دخالت کردم 
خسته نباشی مامان مهربون ❤❤❤
پاسخ:
نه دیگه یخ میکنه در هر حال! اگر منظورت گرم بودن آبه خب منم از آب ولرم و هم دما با بدن استفاده میکنم همیشه. اما خب لرز بود دیگه.
مرسی گله.
خداروشکر که خوب شد
می‌دونم که از این خستگی‌ها به عنوان یه مادر لذت می‌برید:)
پاسخ:
هنوز تبش خیلی بالاست.
نمیدونم واقعا...
الهی خبر سلامتی هردوشون رو بدید

و خودتون هم سالم و سلامت باشید

دعای نور حضرت زهرا سلام الله علیه رو برای پایین اومدن تب بچه ها بخونید.
پاسخ:
ان شالله ممنونم.
همچنین شما.
۱۴ دی ۹۶ ، ۱۱:۱۲ مامان محمدمهدی
آخی
حالا بهترن؟
بروفن میدی؟ من معمولا با بروفن نتیجه میگیرم
بچه های من هم دو هفته ای بود حسابی درگیر بودن
فاطمه هم علاوه بر آنفولانزا زرد زخم هم گرفته بود که شکر خدا یکی دو روزه تموم شد
پاسخ:
آره دیگه دوره ش داره میگذره ان شالله امشب اخرین شب باشه.
نه بروفن نمیدم  چون از ضررهاش زیاد شنیدم. کلا اهل دارو نیستم یعنی تمام تلاشم به درمان بدون دارویه. مگر وقتی که ناچار بشم.
زرد زخم چیه؟ :(
خدا رو شکر که تموم شد.
۱۴ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۷ مامان محمدمهدی
منم از خیلیا راجع ضررهای بروفن شنیدم
ولی ازونجا که به دکتر بچه ها و نظراتش خیلی ایمان دارم و از طرفی ایشون بروفن رو در موافع تب بالا مخصوصا شبها تجویز کرده دیگه میدم
تبخال زده بود و بعد ما یسره روش پماد و کرم های مختلف میزدیم بجای اینکه بهتر شه بدتر و وسیعتر میشه و حالت زخم گرفت و زردرنگ
بردیم دکتر عفونی گفت تبدیل به زرد زخم شده تبخالش
پاسخ:
آره دکترها میگن! اما من تقریبا نه اینکه به دکترها مطمئن نشم اما کلا دارو ستیزم! کلا مدلم اینطوریه. یعنی تا به بدبختی و فلاکت نیفتم دارو نه میخورم نه میدم به بچه ها.
اکثر مریضیهاشون رو هم بدون دارو طی میکنن. یه دکتر هم پیدا کردم که مثل خودمه. دارو نمیده میگه بذار دوره ی بیماری خودش تموم بشه. مگر در موارد استثنا. :)
ای وای :(
چرا اینطوری شده؟ یعنی از پماد و کرمها اینطور شد؟
۱۶ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۱ مامان محمدمهدی
اره اینگار
دکتر میگفت به کرمه حساسیت داشته و اینکه داروی تبخال زیر سه روز اثر بخشه و بیشتر از اون نه
پاسخ:
ای بابا :(
چقدر بده بچه ها تبخال میزنن :(