ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4312.

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۱۰:۳۸ ق.ظ

بیماری به خونه مون حمله کرده و انگار حالا حالا هم قصد عقب نشینی نداره،

حالا نه تنها بچه ها که منو هم درگیر کرده و خدایی خیلی هم ارتش نیرومندی داره.

و من در 10 روز مونده به آخرین فرصتِ پایان نامه م،

به معنای کلمه افقی هستم،

و هنوز منتظر این آقا!

:|



+این روزها بچه ها در بی حال ترین وضعیتی که دارن مدام یا پای تلویزیونن و یا خوابن و یا دارن با تبلت بازی میکنن،

و من قدرتش رو ندارم که سرگرمی دیگری تدارک ببینم،

و اگر هم قدرتی وجود داشته باشه به ناچار به پایان نامه م اختصاصش میدم!

+بگذرد این روزهای تلخ تر از زهر، بار دگر روزگار چون شکر آید :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
لوسی می

نظرات  (۷)

۱۷ دی ۹۶ ، ۱۰:۴۸ جناب دچار
شعاره باحال بود :)
سلام
پاسخ:
سلام.
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۰:۵۹ ستاره جان
:| 
در مقابل سرماخوردگی کوفتی همینو دارم بگم :(
پاسخ:
:(
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۹ گندم بانو
عه!! چه گنا داری! ان‌شاءالله زودی خوب بشی ❤❤
منم لرز کردم!! رفتم زیر دو تا پتو!! نمیدونم سرماخوردگیه یا واکنش بدنم به تزریقات مزوتراپی!!!
کلافه‌ام!
پاسخ:
ها خیلی گناه دارم :((
ای وای احتمالا داری تو هم تب می کنی.
مزوتراپی چیه؟ :|
ان شالله روزگار چون شکر شما هم میاد :)
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۷ مامان محمدمهدی
اخی
ان شاءالله که بهتر شی
از بابت بچه ها هم نگران نباش قرار نیست که همیشه بازی های تنوعی مادرانه تحویلشون بدی با تی وی و تبلت برای مدتی هم هیچیشون نمیشه. اصلا گاهی لازمه ادم ولشون کنه برای خودشون حال کنن و مادر هم یه استراحت داشته باشه وال لا
پاسخ:
ممنون عزیزم. آره واقعا خودمم به همین فکر کردم.
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۴:۳۵ گندم بانو
یه جور آمپول ریزه، که تو پوست سر یا پوست صورت تزریق میکنن.
واسه تقویت مو که نریزه و ضخیم بشه، یا چین چروکای دور لب و چشم و ...
من واسه ضخیم شدن موهام میزنم. موهام خیلی نازک و ضعیف شدن.
پاسخ:
عجب! نشنیده بودم اصلا.
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۶:۴۹ گندم بانو
حالا منم مطمئن نیستم اسمشو درست گفتم! :)))
ولی از خانواده میکرونیدلینگ‌ه :)
پاسخ:
:))
نگران نباش خواستم پیگیرش بشم حتما یه سرچی میکنم :)
درد نداره؟!
۱۸ دی ۹۶ ، ۰۷:۴۸ گندم بانو
چرا خیلی زیاد!!
البته من خودم پوستم خیلی نازکه. خانمه میگفت اولین باره میبینم کسی پوست سرش قرمز میشه تو تزریق
پاسخ:
ای وای. :(
یعنی واقعا روش دیگه ای وجود نداره برای تقویت موهات؟ :(
به نظر من هیچ چیز جز درمان یک بیماری حاد ارزش درد کشیدن نداره! خخخخخ!