ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4313.

يكشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۴۹ ب.ظ

وقتی این پست رو می نوشتم

اصلا فکرشم نمیکردم که نیمه ی دی بگذره

و من هنوز در همون مرحله باشم.

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۷
لوسی می

نظرات  (۵)

۱۷ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۱ اقای متحیر
ان شالله که توی فرصت باقی مونده همه چیز درست بشه
پاسخ:
چی بگم والا. ان شالله.
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۸ جناب دچار
بجای آّیه یاس خوندن آیه بنفش بخونید :)
پاسخ:
یاس و بنفش متضاد همند یعنی؟
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۴:۴۰ منتظر ....
ان شاالله پیش میره عزیزم 
پاسخ:
ان شالله.
۱۷ دی ۹۶ ، ۲۰:۱۳ ستاره جان
واقعا که آقایون یه جور دیگه انگیزه و دلداری می دهند :) آیه یاس نخون عشقم :) 
پاسخ:
آیه ی یاس که نیست. کم کم دارم بیزار میشم! :|
حالایه بار خواستیم کارمون به دقیقه ی نود نرسه!
۱۷ دی ۹۶ ، ۲۲:۳۸ ستاره جان
یعنی همچی خووووب می فهممت 
اه اه اه 
شهریور چقدر مزخرف بود برام 
تموم میشه 
خوب هم تموم میشه جوش نزن :) 
پاسخ:
نگرانم که استاد راهنما و مشاور هم در خوندن پایان نامه م تعلل کنن و بعد برسم به ترم بعدی!
اونا اصلا نمیدونن من چه کار کردم! اصلا و ابدا! این پایان نامه از صفر تا صدش کار خودمه! :|
البته مهم نیست! نهایتش همونجوری نخونده میرم میدم به آموزش.