ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4314.

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۴۵ ب.ظ

بالاخره جناب آقا نشستند پای کار بنده!

خدا به خیر بگذرونه.



+امشب آخرین فرصت ارسال مقاله ست.

و تا پس فردا اگر پایان نامه تموم شد، که شد،

اگر نشد عملا دیگه امیدی برای اتمامش تا انتهای این ترم وجود نداره.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
لوسی می

نظرات  (۳)

۱۸ دی ۹۶ ، ۲۲:۲۱ اقای متحیر
به قول گزارشگر های فوتبال:
چه تموم بشه چه نشه چیزی از ارزش های شما کم نمیشه :))

به شخصه فقط برام مهمه که تموم بشه به این دلیل که شما از شرش راحت بشید.ولی اینو مطمینم که بخاطر زحمت واقعی که براش کشیدید براتون برکت های زیادی خواهد داشت.خواه این ترم باشه خواه ترم بعد
پاسخ:
:))
آره میدونم.
البته اگر تموم نشه احتمالا استادم خودش شخصا برای اخراج من دست به کار میشه. :))
من خیلی نگران پایان نامه م نیستم، چون نمره ش اونقدرها مهم نیست. خیلی دوست دارم که نمره و ارزش کارم درجه ی عالی باشه و یه چیزی باشه که بهش افتخار کنم و خاطره ی خوشی ازش برام بمونه و لااقل پیش استادها روسفید باشم، چهار روز دیگه با این استادها کار دارم لااقل یادشون بیاد که کار خوبی تحویل داده بودم،(که البته احتمالش کمه چون نمره م از بیست نیست) اما راستش اگر قراره عالی نباشه و مثلا تو رنج خوب نمره بگیرم حالا هفده و نیم باشه یا هیجده و نیم خیلی برام تفاوت ایجاد نمیکنه.
چیزی که این روزها واقعا داره عذابم میده و پیرم کرده مریضیِ بچه هاست که انگار تموم شدنی نیست.
۱۹ دی ۹۶ ، ۰۶:۳۱ ستاره جان
ان شاءالله تا آخر همین ترم 
دخترم پول داری میدی؟ اگر نمیدی هیچ جوش نزن
پاسخ:
اگر دفاع نکنم باید پول بدم دیگه!
تازه میرم کمیسیون موارد خاص احتمالا!
البته من خدایی جوشِ پایان نامه رو نمیزنم!
این بیماریِ لعنتی که گریبان بچه هامو گرفته رو اعصابمه و قشنگ منو پیر کرده :(
۱۹ دی ۹۶ ، ۰۸:۵۶ جناب دچار
همه چیه خوبو براتون آرزو میکنم :)
پاسخ:
آه که این روزگار انصافاً تلخ تر از زهره. :(