ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4317.

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۶ ق.ظ

5 روز تا فرصت نهایی پایان نامه.



+اوضاع بد نیست. کار عقب مونده ی زیادی ندارم،

هرچند که استاد مشاورم یه سری اصلاحات به پایان نامه وارد کرد که شاید وقت گیر باشه اما تو پنج روز میتونم برسونمش ان شالله.

مشکل اصلی اینه که من هنوز فایل رو ندادم استاد راهنمام بخونه!

نگرانم که استاد راهنما تأخیر کنه در رسوندن مطالب به من.

خودم هم گاهی شک میکنم که آیا روش کارم درست بوده یا نه! احساس میکنم به قولی یه گوشه ش هنوز بازه!

اما خب فعلا که همینه که هست!

همین دیگه! همه چی نرماله تقریبا و محتاج دعاییم :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
لوسی می

نظرات  (۷)

۲۴ دی ۹۶ ، ۰۹:۴۴ جناب دچار
5 روز مانده ...
یاد روزشمار پروژه های شهردار سابق میفتم :)
پاسخ:
خدا بر درجاتش بیفزاد. :)
۲۴ دی ۹۶ ، ۱۰:۴۹ ستاره جان
اینستای قالیباف رو دیشب فالو کردم 
البته مطمئن نیستم خودشه یا هوادارهاش...
.
.
.
موفق باشی 
پاسخ:
قالیباف چه ربطی به پست من داشت آیا؟ :|
مرسی گله.
۲۴ دی ۹۶ ، ۱۱:۳۴ گندم بانو
آرزوی موفقیت و نمره خوب :)
پاسخ:
مرسی گله :)
۲۴ دی ۹۶ ، ۱۴:۰۹ مامان محمدمهدی
سلام
ان شاءالله به خوبی این پروژه دفاع تموم شه
دیگه بعدش بشینیم به خوندن خاطرات گل پسرا
پاسخ:
سلام. آرهههه ان شالله.
۲۴ دی ۹۶ ، ۱۷:۱۶ مردی بنام شقایق ...
سلام
خدایی زیادی جدی گرفتین قضیه رو


راحت تر از اونی که فکرشو بکنید میگذره خدایی
پاسخ:
سلام.
کجای پستم نشون میده که زیادی جدی گرفتم؟
اتفاقا من انقدر فکر میکنم راحت میگذره که نگرانم اسمش بی خیالی باشه :))
۲۵ دی ۹۶ ، ۰۷:۴۶ زهرا فاطمی
سلام
ان شاالله با صدقه، مسائل حل می شه..
خداقوت دانش جوووو

ی خداقوت حسابی باید گفت.. پایان نامه نویسی خیلی لذت بخش و زیباست. زیبایی هاش روزی تون الهی
پاسخ:
سلام :)
ان شالله. آره ممنونم از این پیشنهاد به ذهنم نرسیده بود.
متشکرم. اتفاقا دیروز کسی بهم گفت که ان شالله زود کارت تموم بشه شرش کم بشه از زندگیتون، گفتم خدایی برای من شر نبود من این کارها رو دوست دارم. :)

انشاالله که هرچی خیره سر راهت قرار بگیره
پاسخ:
مرسی عزیزم همچنین برای شما :)