ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

خوان پنجم.

يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۵۰ ب.ظ

چهار سال پیش یعنی زمستان نود و دو،

سه تا موضوع به استاد راهنمام دادم،

و گفتم یکی از اینها رو میخوام برای پایان نامه کار کنم.

این یکی رو انتخاب کرد و به من داد.

بعد از چهار سال،

حالا امروز رفتم و گفتم اینم پایان نامه م خدمت شما!

یعنی شما بگید استاد راهنمام اگر یه خط از کار منو خونده باشه تا الان!

صفر تا صدش رو شخصاً نوشتم و تقدیمش کردم!

حالا این وسطها یه وقتهایی بهش میگفتم اینو هم میخوام اضافه یا کم کنم،

اما نه تو دفاع پروپوزال و نه هیچوقت دیگه،

نمیدونست من دارم چه کار میکنم!

حالا قراره تا پس فردا بخونه تا بدونه قضیه چیه!

اوکی بده که برم برای دفاع.

:)

احساس آرامش و راحتی دارم.


الحمدلله این مرحله هم گذشت..

دو تا خوان مونده!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۴
لوسی می