ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4320.

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۲۹ ب.ظ

خدا خیلی بزرگتر از اونه که با گناه کردن بشه ازش دور شد.



+نقل از این فیلمی که الان داره پخش میکنه.

خدایی عجب جمله ایه ها!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
لوسی می

نظرات  (۶)

۲۹ دی ۹۶ ، ۱۴:۴۵ دست نویس
کدوم شبکه؟
ان شاءالله که بتونیم باهاش قدم برداریم و باهاش رفیق شیم
پاسخ:
نمیدونم راستش مستر خاموش کرد! وقتِ ناهار بود دیگه.
ان شالله.
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۵ آسـوکـآ آآ
چقدر چسبید این جمله . . .
پاسخ:
آرهههه خیلی :)
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۸ ستاره جان
سخت در اشتباهی 
راه دور شدن از خدا همینه 
گناه کردن!
فیلم هم اسمش روشه 
فیلمه 
پاسخ:
خخخخ! خب بستگی داره از زاویه ی خودمون نگاه کنیم یا از جانب خدا!
ولی خب جمله ی تو هم درسته.
۲۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۱۹ آقاگل ‌‌
حرف قشنگیه. :))
خیلی به دلم نشست درواقع. 

پاسخ:
به دل من نیز هم :)
۲۹ دی ۹۶ ، ۲۲:۴۸ ملکه بانو
شاید در نظر اول جمله محشری بیاد اما کاملا یه عقیده نادرسته!!
اگه گناهان نمیتونه ما رو از خدا دور کنه پس چه چیزی باعث دشمنی ما با دشمنان اهل بیت شده؟
پاسخ:
منم خیلی به این فکر کردم که آیا جمله ش درسته یا غلط!
بله از برخی جنبه ها که نگاه کنی همونطور که میگی یه عقیده ی نادرسته، اما اگر از منظر سلطه ی خدا بر همگان اگر نگاه کنی جمله ی درستیه.
راستش چیزی که باعث شد ازش خوشم بیاد این بود که منو به یاد عبارت حضرت امیر انداخت:
و لایمکن الفرار من حکومتک.
جدایی و فرار از خدا و حکومتش ممکن نیست. حتی با گناه!
این جمله بیشتر عظمت خدا رو نشون میده که کسی نمیتونه از او منفک بشه. نه اینکه واقعا منظورش فاصله ی ما و خدا باشه.
وگرنه در جواب ستاره جان هم که همینو اشاره کرده بود گفتم که حرفت کاملا درسته.
شکی نیست که هر گناه بین بنده و خداوند حجابی ایجاد میکنه که باعث دور شدن بنده از خدا میشه اما انسانها با هر درجه ی معرفتی که باشند به یک اندازه خدا دارند! یک خدا دارند که برای همه به همون اندازه خداست و این ناشی از سیطره ی کامل اوست.
نمیگه خدا خیلی "مهربون تر" از اونه که بشه ازش دور شد! میگه خیلی "بزرگتر" از اونه. بیشتر به قدرت خدا اشاره داره  که هر کار بکنی بنده ی او هستی.
فکر میکنم معنای "دور بودن" در این جمله با پیش فرض ذهنی ما از "دور بودن" متفاوت بود.

البته این یک برداشت شخصی و شاید ذوقیه وگرنه من با نظر شما موافقم.
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۲ ملکه بانو
ولی با پیش زمینه ای که من از جامعمون دارم فکر نکنم جملشون با این منظوراتی گفته شده باشه که تو گفتی!
این کلمه گناهی که به کار برده منو از همه چیزایی که گفتی دور میکنه. خلاصه که به کاربردش خوش بین نیستم
پاسخ:
آره باهات موافقم.
با اون پیش زمینه درسته.
ولی خب فیلمش اینطوری نبود. یه دختری بود که کارهای اشتباهی کرده بود و داشت به یک طلبه میگفت که من خیلی بدم و کاش بمیرم و دیگه از خدا دورم و یک گناه کار کمتر بهتر و دیگه در محضر خدا جایی برای من نیست و چطوری دوباره میشه بلند شد و از این حرفها، بعد طلبه هه بهش اینو گفت.
شاید برای همین این برداشت رو داشتم. شاید برداشتم این بود که صدبار اگر توبه شکستی باز آ.
ولی خب باهات موافقم درست میگی جمله ای نیست که کاملا بی نقص به حساب بیاد و ابهام ایجاد میکنه.