ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4322.

شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۶، ۰۲:۵۰ ب.ظ

کمتر از 24 ساعت به مهلت نهایی ارائه ی پایان نامه

بچه ها رو فرستادم خونه ی پدر مستر،

و دارم مثلا کار میکنم :)



+یعنی به معنای واقعی کلمه، به دقیقه ی نود رسیدم!

مستر هم صبح قدری دیرتر رفت سرکار و این فایل ورد رو برام تنظیم کرد.

خوبه آدم یه مسترِ کار بلد تو خونه داشته باشه ها!

+قرار بود برم فایل رو به استاد نشون بدم بی خیال شدم دیگه!

+تازه خودمم تحویل گرفتم و برای ناهار پیتزا سفارش دادم!

از من بعید بود خدایی! خدااااایی! :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
لوسی می

نظرات  (۸)

۳۰ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۵ ملکه بانو
عزیزم!
پس به زودی منتظر خبرهای خوب هستیم.
موفق باشی
پاسخ:
ممنونم راستش چشمم آب نمیخوره ولی خب همین که تمومش کنم خبر خوبیه که به زودی میدم ان شالله.
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۱ ستاره جان
خوبه 
پاسخ:
ها خوبه.
۳۰ دی ۹۶ ، ۱۵:۴۷ منتظر ....
خدا رو شکر دیگه داره تموم میشه
خدا مسترتون رو براتون حفظ کنه
پیتزا هم نوش جون (: 
پاسخ:
آره دیگه بخوام نخوام، ناقص یا کامل فردا ان شالله تموم میشه.
ممنونم همچنین شما و همسرت رو برای هم :)
قربون تو :*
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۰:۵۷ دست نویس
پیتزا نوش جان :)
من گشنم شد خدایش
پایان نامه رو هم ان شاءالله تموم می کنید
پاسخ:
متشکرم :)
شما هم برای خودتون پیتزا سفارش بدین. :)
ان شالله. دیگه فردا می برم تحویل میدم. هرچی هست همینه.
میخوان بخوان، نمیخوان نخوان!
۳۰ دی ۹۶ ، ۲۲:۵۳ محبوبه شب
هوووف خستگیِ مو از تنُم در رف با ای پایان نامه های تو و ستاره :/
زود تموم شه بری سر وقت پسرک و گل پسر ^_^
دلوم براشان تنگ رف :(
پاسخ:
والا دل خودمم اساسی براشون تنگ شده :((
بریم پس همون 24 ساعت دیگه بیایم تبریک بگیم؟ :)
پاسخ:
بیش از بیست و چهار ساعت طول کشید واقعا. :/
۰۱ بهمن ۹۶ ، ۱۱:۰۱ ریحانه حبیبی
نوشه جان
موفق باشید
پاسخ:
ممنونم.
۰۲ بهمن ۹۶ ، ۰۸:۲۶ مامان محمدمهدی
سلام
بیا از خودت خبر بده
آیا دفاع کردی؟
پاسخ:
سلام. مرسی پیگیری:)
دفاع که نه. تحویل دادم فعلا.