ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4325.

سه شنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۹ ب.ظ

امروز صبح،

من بودم و

مستر و

چهار تا استاد و

یک جلسه ی دفاع و

یک پایان نامه با درجه ی عالی و

دیگر هیچ!

:)



+الحمدلله تموم شد.

+حدود سه سال و نه ماه از روز دفاع پروپوزالم گذشته! :|

منی که اون روز داشتم پر پر میزدم که تأخیر نشه و یه روزی از پروپوزالم دفاع کنم که برای رعایت فاصله ی زمانی تا شهریور همون سال بتونم از پایان نامه م هم دفاع کنم(اتفاقی که نیفتاد و دفاع من به ترم بعدش موکول شد و من حسااااابی اون روز حرص خوردم از دست استاد مشاورم!) حالا بعد از سه سال و نه ماه از پایان نامه م دفاع کردم! آدمیزاد از هیچ چیز آینده ش و تصمیماتش و چرخشهای سیب زندگیش در سقوط از درخت دنیا خبر نداره..

تو این سالها اتفاقات زیادی برام افتاده و واقعا نمیتونم بگم از این همه طولانی شدنِ ارشد خیلی دلخورم! نه! من چیزی رو از دست ندادم. من الان خیلی چیزها تو زندگیم دارم که هیچ دلیلی برای حسرت درس وجود نداره و نتیجه هم که الحمدلله رضایت بخش بوده.

و مهمتر از همه اینکه از کیفیت دوره ی ارشدم راضی ترم نسبت به دوره ی کارشناسیم. این خودش خیلی مهمه :)

+چیزی که برام جالب بود این بود که هم استاد داورم و هم راهنمام، این درجه رو حق من میدونستند به خاطر زحمتی که کشیدم و "صداقتی" که تو انجام پایان نامه به خرج دادم! ههههه ههه!

و انصافاً برای این پایان نامه خیلی زحمت کشیدم. نه اینکه بگم بقیه زحمت نکشیدن برای کارهاشون، چرا شاید بیشتر از من زحمت کشیدن، اما من عملا یک سال مداوم درگیر کارم بودم و از یاد گرفتن نرم افزارها و شرکت کردن تو کلاسها و مراجعات حضوری و تماس تلفنی با خبرگان و هیچ چیز و هیچ چیز دریغ نکردم و عملا ماهیگیری یاد گرفتم در حالی که همه ش با یک برونسپاری کاری و خرید ماهی حل میشد! خدا رو شکر میکنم که نتیجه ش رو دیدم و الان لذتش رو می چشم هرچند که بیش از لذت از نمره ای که گرفتم، این نتیجه باعث شد از مصاحبت با اساتیدم در دوره ی ارشد لذت بیشتری ببرم..

+الان نزدیکه چهل ساعته که فقط یک ساعت خوابیدم! من میرم بخوابم و کم خوابی این ده روز رو جبران کنم :)


ممنونم از تک تکتون به خاطر روحیه دادنهاتون و صبوریتون در تمام مدتی که از پایان نامه م نوشتم. آی بلاگرهای خیلی خیلی دوست داشتنی :)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۰
لوسی می

نظرات  (۲۵)

مبارک که مبارک باشه!
خدا رو شکر که الحمدلله!

ولی تنهاییییی؟
موز و میکادوی من کو الان؟

+ جدا خوشحال شدم واسه اون درجه‌ی عالی :)))
پاسخ:
متشکرم.
آره تنها بودیم. من و مستر فقط.
هیچ کس نبود خدایی باورم نمیشد که احدی نبود سر جلسه ی دفاعم! :))
موزها هنوز مونده :)
میکادو ها رو رو هوا بردن! :دی

+خیلی ممنونم مهربون :)
تموم شد؟
خب حالا وعده تون رو عملی کنید لطفا :)
پاسخ:
بله تموم شد البته کار زیاد دارم! به نظر میادتموم شده اما یهویه عالمه کار ریخته رو سرم! :|
حالا وعده هه چی بود؟
بفرمایید عملی کنم :)
خداروشکر
الحمدلله

نتیجه گیری از اصل خبر دفاع خیلی بهتر بود
پاسخ:
ممنونم واقعا از دعاهایی که برام کردی.

ممنونم.
حوصله ندارم توضیح بدم
پاسخ:
باشه هروقت حوصله داشتین.
نه دیگه حل شد
پاسخ:
خدا رو شکر!
۱۰ بهمن ۹۶ ، ۲۳:۱۷ بـانـوی بـرفـی
مبارک باشه عزیزم
خدا رو شکر که تموم شد
شیرینی یادت نره
پاسخ:
ممنون عزیزمممم.
کجای مشهد بیام؟ یا شماره کارت میدی؟ 
پاسخ:
حالا بذار شیرینی بدم بعدش برام هدیه بیار :دی
سلام،مبارکه به سلامتی.
درجه عالی یعنی بیست؟
پاسخ:
سلام. ممنونم. یعنی تو رنج نوزده تا بیست.
نکه تو آوردی 
یا نکه من از کسی هدیه گرفتم! :/ 
پاسخ:
اگه میخوای مثل من رفتار کنی که خب من شیرینی هم نخواستم و نگرفتما!
سلاااااااااام
تبریک میگم
خدا رو شکر
خیلیییی خوشحال شدم (:
ان شاالله پیش به سوی دکترا (:
پاسخ:
سلااااام :)
متشکرم عزیزم خیلی لطف کردی :)

تبریکااااااااااات فراوان. خسته نباشید.
من به تو افتخار می کنم
ان شاء الله خبر دفاع دکترات رو هم بخونیم
پاسخ:
ممنونم عزیزم تو همیشه به من لطف داشتی :***
مبارکه لوسی می!
خوشحالم از خوشحالیتون. خوش بحال گل پسر و پسرک که از این به بعد یه مادر تمام وقتِ تمام وقت دارن :)
اگه صلاح دونستید و از حالت محرمانه خارج شده، واسه بلاگرهای خیلی خیلی دوست داشتنی بگید موضوع تزتون چی بوده :)
اصلا اگه میشه چیزایی که توی ارشد یاد گرفتین رو یاد بدین. حالا نه فقط مباحث علمی. از تجربه هاتون بگین. بالاخره یه چیزی هست که ارزش گفتن داشته باشه و شما هنوز نگفتینش... :)

+ منم این کارو کردم ها... چیزایی که توی دوران تحصیلات تکمیلیم یاد گرفتم رو توی بلاگم به اشتراک گذاشتم. شما یاد بدین تا منم لینک بدم :)))
پاسخ:
ممنونم.
والا فعلا که به مادر تمام وقت نرسیدم! این جمله دلم رو می لرزونه! والا کلی کار دارم! ارشد تموم شد کارهام شروع شد.
اما قول میدم که مادر با برنامه ای باشم و اینطور روزهای آخر مثل اسب کار نکنم که بچه هام رو نبینم :|
من اینجا خیلی از خودم گفتم.تقریبا همه چیزم معلومه و فقط رشته م مونده که بگم و تیر خلاص رو بزنم و معلوم بشه که دقیقا کی هستم!
برای همینه که نمیگم.
موضوع پایان نامه م اسمش خیلی خفنه ولی خدایی پروژه ی به درد نخوری بود و ارزش و کارایی خاصی برای جامعه ایجاد نمیکرد. حالا امیدوارم برای جامعه ی علمی لااقل چیزی برای ارائه داشته باشه.
خب لینک بدین بدونم مثلا چی ها! بعد منم می نویسم. اتفاقا دیروز داشتم با مستر از تفاوت ارشد و کارشناسی و تأثیر دوست در موفقیت آدمها حرف میزدم!
آره شاید منم یه پستی در موردش نوشتم.
ممنون :)
تبریک بگیم پس؟ 
:) 
چقدر خوبه آدم نتیجه ی زحماتشو به بهترین شکل ببینه :) تبریک بابت موفقیت و رهاییت لوسی میِ عزیز :) 
پاسخ:
ممنونم خیلی لطف کردین :)
ان شالله زندگی شما هم پر از موفقیت باشه :)
مبااااااااااااااارک باشه:))))
خیلیییییی خوشحالم نتیجه زحماتت رو دیدی و به اونچه که می خواستی رسیدی:)
الحمدلله
ان شاالله همییییشه شاد موفق باشی لوسی می پرتلاش:*
پاسخ:
ممنونم عزیزمممم ان شالله دفاع شما :)
خب من که از دانشگاه زیاد نوشتم. واقعیت اینه که جایی ام و خدا بهم جایگاهی داده که خیلی از بچه ها آرزوشو دارن. و بخاطر همین بارها و بارها توی بلاگم نوشتم که هیچ خبری نیست :) البته من مخاطب زیادی ندارم. اما گاهی رشته مو نوشتم. گاهی حتی اسممو نوشتم و از خیلی از حریم شخصیم اومدم بیرون. اما باکی نیست. حتی اگه یکی از بچه های بلاگ بفهمه تهِ آرزویی که داره خبری نیست و سقف آرزوهاشو باید بلندتر کنه، برام خیلی ارزشمنده :)

و خیلی دیگه از پست های وبلاگم... :)
پاسخ:
دارم یکی یکی میخونم. چرا نمیشه کامنت گذاشت؟! :(
بله. یکی دو ماهی میشه که بستم کامنتا رو...
یه مشت چرت و پرت که کامنت نمیخواد :)
پاسخ:
خب نظر مخالف که میخواد که! :|
کامنت ها رو بستین نمیتونیم انتقاد هم بکنیم! :دی
 البته شوخی میکنم واقعا برخی جملاتتون ماندگارن.
بابت صوت آقای جوادی آملی هم ممنون عالی بود.
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۴۷ بنتُ الهدی
به به تبریک :)
خداروشکر..
منم با شما یه نفس رااحت کشیدم خداقوت :))
پاسخ:
ممنونم عزیزم از مهربونیت :*
بی شناسنامه بازی درنیارید! انتقاد فقط از امام زمان و لاغیر :)))

+ بلاگ آیه ها کامنتاش واسه انتقاد بازه... حتما اگه دیدید جاییش چرت و پرت نوشته شده، نویسنده رو از دم تیغ نقدتون بگذرونید :)
پاسخ:
بازی نیست که! هستیم لابد. ما که شناسنامه هم داشتیم و نشون دادیم اما لابد شناسنامه های ما معتبر نیست! :دی

+ :|
این وبلاگ جای خودش اون یکی هم جای خودش! :)
شما غلط های نویسنده آیه ها رو بکوبید تو سرش که کمتر در مورد قرآن اظهار نظر اشتباه کنه. نویسنده آیه ها هم در مقابل قول میده هم توی ثواب تدبر در قرآنش شریکتون کنه و هم با نویسنده هبوط صحبت کنه تا اونم شرایط کامنت گذاری رو مهیا کنه...

+ کسی چه میدونه... شاید بلاگ آیه ها یه روز کتاب شد :)
پاسخ:
:|
چی بگم والا.
باشه اصلا در مورد هبوط نظر نمیدم! :|

+ان شالله. حالا اول برم بخونم بعد غلظت تلفظ "ان شالله" م بیشتر میشه.
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۳۶ مامان محمدمهدی
به به مبارکا باشه
ان شاءالله موفقیت های بیشتر و بالاتر
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
ان شالله برای شما هم همینطور :)
ان شا لله یا ان شا الله؟ :)))

+ تیر اولو من زدم که شما راحت تر ایراد بگیرین :)))
پاسخ:
ان شاء الله صحیح است! :)
تیرتون به مرکز اصابت نکرد :دی
خورد به نقطه ی 15 امتیازی!
بضاعتم همین بود :)
+ ایرادگیری که به ایرادگیر بزنه، شاه ایرادگیره :)))

از معاشرت باهاتون در این پست خوشحال شدم. منتظر اون پست تجربیات دوران تحصیلتونم هستیم. :)
موفق باشید انشالا
پاسخ:
همچنین.
ایشالا شما هم موفق باشین :)
تبرییییییییییک
خوش به حالتون راحت شدین
انشالله منم به زودی این روز رو‌‌ ببینم... به زودی....
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
ان شالله به زودی برای شما :)
به خودت سخت نگیر. گذراین روزها دیر و زود داره سوخت و سوز نداره :)
سلااااام

تبریککککککککک

من هم احساس سبکی کردم 😂
پاسخ:
سلام. ممنونم از مهربونیت :)
مبارکه...خیلی خیلی...
منم تو بهمن ماه دفاع کردم... ۲۳ بهمن
موفق باشید ان شاالله
پاسخ:
متشکرم :)
بهمن پر برکت :)
ممنونم همچنین شما.