ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4325.

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ق.ظ

چند ماه پیش یه برچسب زرد رو صفحه ی مدیریت وبلاگم زدم،

که کارهایی که باید تا آخر امسال انجام بدم رو روش نوشتم،

اولین موردش این بود که دفاع کنم!

دیشب شماره ی یک رو حذف کردم :)

چه حس خوبیه :)



+خونه مون چیزی فراتر انفجار، یا فراتر از منطقه ی جنگ زده، یا بازار شام،یا هرچیزیه که در این وضعیت شلوغی و به هم ریختگی، میشه بهش تشبیه کرد!

امروز و فردا فقط باید خونه رو مرتب و جمع و جور کنم!

این روزها به چراییِ ضرورت وجود خودم در خونه پی بردم! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
لوسی می

نظرات  (۶)

۱۱ بهمن ۹۶ ، ۰۹:۰۷ بـانـوی بـرفـی
انشالله دونه به دونه حذف میشن
خونه هم تمیز میشه الان انرژیت مثبته دیگه
پاسخ:
ان شالله با موفقیت حذف بشن :)
آره دیگه از وقتی پست نوشتم پذیرایی و سرویس رو تمیز و مرتب کردم. الان تو مرحله ی آشپزخونه ام :)
ممنون.
تبریک می گم بانو 🌹
پاسخ:
ممنونم عزیزم. :)
عجب فلسفه‌ی پیچیده ای داره وجود ما خانوم‌ها تو خونه! :)))
ولی واقعا همینه. اصلا من میگم جزء مهم‌ترین ارکانِ زندگی که معمولا به عهده‌ی خانوم خونه است، مرتب بودن خونه است! که باعث سرازیر شدن آرامش به ذهن خانواده میشه. تو یه محیط آروم هر برنامه‌ای بریزی قابل اجرا یا حداقل بررسی منطقیه :)
پاسخ:
واقعا واقعا واقعا! :))

ولی خدایی همینه! همه چیز از خونه ی مرتب شروع میشه که پیش نیازِ آرامش روانه.
ضرورت خودم

واقعا هر کس باید به این افق برسه :)
پاسخ:
بله بله!
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۳۹ مامان محمد مهدی
بعله بعله
حضور مادر و زن در خونه خیلی خیلی مهمه
پاسخ:
دقیقا به همین منظور! هههه هه!
مامان من ماه قبل یه هفته بستری بود و کارای خونه بر عهده ی من بود با این که 21سالمه ولی جدی اخراش داشتم کم میاوردم، حضور مادر تو خونه نعمته
پاسخ:
:)
عزیزمممم ان شالله مامانت همیشه سلامت باشه.
واقعا مادرها خورشید خونه ان :)