ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4326.

چهارشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۳۴ ب.ظ

گل پسر اومد تو بغلم،

همو در حد پنج ثانیه در آغوش کشیدیم و رفت.

بعد اومد گفت دوباره! دو تا!

دوباره همو در آغوش گرفتیم،

رفت و اومد گفت سه تا!

و سه باره..

چهارتا!

چهارباره!

الان دهمین باره که اومده تو بغل من!

:))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۱
لوسی می

نظرات  (۱۲)

جایی بودین؟ :)
پاسخ:
همین چند روزی که هی نبودم و نبودم و نبودم، باعث شده که وقتهایی که هستم بیشتر مورد عنایت باشم :)
الان ما هم باید بیشتر قدرتون رو بدونیم که دنبالمون میکنید؟ :)
پاسخ:
به درستی و درایت مفهوم پست رو متوجه شدین!
کثرت کامنتای امروزمون نشونه ی قدردانیه دیگه :)
پاسخ:
:)
لطف دارین.
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۰۰ بـانـوی بـرفـی
خوب دلش تنگ شده بوده😉
خیلی حس خوبیه که فقط مامانا تجربه ش میکنن
پاسخ:
آرههههه دقیقا همینطوره :*
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۳۴ بنتُ الهدی
ای جان.. عزیزم..
پاسخ:
قربون تو :*
ای جان :*
پاسخ:
قربون شما :)
بچه خوشحاله که بالاخره مادرش رو از چنگ جزوه و درس و لپتاپ نجات داده :d
پاسخ:
دقیقا :)
این روزهای آخر هرجا می ذاشتمشون میگفتن نرو! میشه نری؟ :(
این باعث شد برای آینده ی شغلیم تصمیمات دیگه ای بگیرم!
آخی خدا هم شما رو برای ایشون هم ایشون رو برای شما حفظ کنه الهی 🙏

سلام 
پاسخ:
ممنونم عزیزم. خدا عزیزان شما رو هم برای هم حفظ کنه الهی.
سلام سلام :)
اخی عزیزم (: 
پاسخ:
^_^
۱۱ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۴۱ مامان محمدمهدی
عزیزم:) داره تلافی روزهای پرکارتو میکنه
خدا حفظش کنه
از کاراشون بیشتر بنویس
پاسخ:
آره دقیقا قصدش همینه :)
مرسی عزیزم همچنین شما و بچه ها رو برای هم.
عین من و خواهرم بوس میکنیم همو بعد میگیم یکی دیگه یکی دیگه :))
ای جووونم ولی دلم خواست مامان بشم
پاسخ:
عزیزمممم خواهرت چند سالشه؟ چند وقت پیش هم میخواستم بپرسم :)
ان شالله به وقتش عزیزم. :)
الان نه سال و نیمشه:)

درباره هدیه هم همینجا میگم. خیلی مهم نیست خب. فقط یه چیزی باشه که محترمانه باشه و به درد بخوره و محبت شمارو نشون بده فقط. بهانه ابراز محبت و تشکره دیگه
پاسخ:
عزیزمممم چقدر کوچولویه :) خدا حفظتون کنه برای هم :)
آره دیگه قصد همینه. حالا فرصت برای فکر کردن زیاده! فکر میکنم خوبه بذارم سال دیگه روز معلم یه چیزی بهشون بدم که وجه مناسبتری هم داشته باشه تا سپاس بابت نمره ی پایان نامه م!