ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4327.

پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۵۹ ب.ظ

بعد از دفاع،

رفتم از استاد داورم تشکر کردم،

بابت همه ی دورانی که برای پایان نامه م پیگیر بود.

و اصلا یادم اومد که صحبت بهاره با همین استاد باعث شد که من انگیزه پیدا کنم و حوالی تیرماه استارت انجام پایان نامه رو بزنم!

وگرنه معلوم نبود چقدر کارم طول می کشید

و قطعا حالا حالاها تموم نمیشد! :|

با توجه به اینکه تو صفحه ی قدردانی نشد اسمش رو بیارم

(یعنی استاد راهنمام گفت که تشکر از داور تو صفحه ی قدردانی مرسوم نیست و من حذفش کردم!)

حالا به نظرتون چطور میتونم ازش به نیکی تقدیر کنم؟!

خیلی تو فکرشم و احساس میکنم خیلی بزرگوارانه برام وقت گذاشته!

نمیدونم اصلا لازمه؟

یا بهتره کلا بی خیالش بشم؟!




+انصافا دو برابر خود استاد راهنمام و چهار پنج برابرِ مشاورم برام وقت گذاشت!

البته نه به این معنی که همه ی کارهامو ساپورت کرد!

به این معنی که استاد راهنما و مشاورم خیلی کم وقت گذاشتن! :)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۲
لوسی می

نظرات  (۹)

یه کادو در حد لیگ برتر خودمون براشون بخرید :)
نسبت به کادو سختگیری هم نکنید، اسب پیشکشی رو کسی دندون نمیشمرن :)
پاسخ:
:)) در حد لیگ برتر خودمون خیلی بامزه بود :))
خب به نظرتون برای یک استاد چی جذابه؟!
مثلا دم نوش دم کن؟! :|
گرونه؟، اگه گرونه نه :)
پاسخ:
:))
نه گرون نیست. خوبه. زیر پنجاه تومنه به نظرم.
خانومن یا آقا؟
پاسخ:
آقا.
فکر میکردم یه چیزی بخرم بگم از طرف من بدین به خانمتون! هههه هه!
یه کادو کوچیک
دم نوش دم کن هم خیلی بد نیست:)
پاسخ:
خیلی بد نیست؟ یعنی یک بدِ معمولیه؟!
خب نظرت چیه؟ :) پیشنهاد بده :)
اگه زیر 50 تومنه بد نیست، خوبه :)
پاسخ:
واقعا میگین؟
فکر می کنین به یه استاد دمنوش دم کن بدم جذابه؟

دلش هم بخواد :)
اگه نه عطر بدید بهش، والا ما آقایون ایراد هدیه رو نمی گیریم جتی اگه پیژامه باشه :)
زیاد وسواس به خرج ندید، اصل نیته
مشورت بگیرید
پاسخ:
دلش هم بخواد :))
آره میدونم که اصل نیته اما مشکل اینه که حتما به همسرش نشون میده! خودش شاید ایراد هدیه رو نگیره اما خانمش حتما ایراد میگیره! :)
یه دکوری کوچیک واسه اتاقش، یا اگه دلش خواست ببره واسه زنش :)
کتاب با تشکرنامه‌ی دست‌نویس که احتمالا میشه جزء خاطراتی که سال‌های بازنشستگی رو باهاشون میگذرونه :)
گل و شکلات باهم :))) دو تا چیزی که من خیلی دوست دارم :) ترجیحا شکلاتش تلخ یا مغزفندقی باشه، گلش هم رز زرد و آبی :)

همین سه تا فعلا :)
پاسخ:
گاهی فکر میکنم اگر برای خانمش چیزی بخرم نیتم خالصانه تر دیده میشه :))
ممنون از پیشنهاداتت :)
هرکی یه جوریه، ولی اگه به من هدیه بدن و بگن بده به خانومت من ناراحت میشم :)
پاسخ:
اینم حرفیه!
۱۳ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۱۲ مامان محمدمهدی
من برای داورم از آجیلی تواضع یه بسته ازین آجیل کادویی ها خریدم، نمیدونم بد بود یا نه ولی هیچی اونزمان و حالا بفکرم نمیرسید مخصوصا که یه وکیل خیلی پولدار هم بود که قطعا عطر و ادکلن منو دور مینداخت:))
بنظرم بد نباشه

پاسخ:
آره چیز خوبیه چون خوردنیه و کاملا استفاده میشه سلیقه ای هم نیست :)