ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4330.

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۴ ب.ظ

دو هفته وقت دارم اصلاحات پیشنهادی پایان نامه رو انجام بدم.

خب منی که فایل وردش رو ندارم الان چه کار باید بکنم؟!

:|



+حوصله شو ندارم واقعا! :|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۴
لوسی می

نظرات  (۱۰)

Send your monkey to the tree! and do it as soon as possible 
پاسخ:

I will do it.
توی جیمیلتون هست :)
پاسخ:
پی دی افشه. :(
وااااااااای
پاسخ:
:((
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۳۱ مامان محمدمهدی
خب میگی حالا بشینیم واسه اصلاح شدن پایان نامه بعد دفاعت هم دعا کنیم؟:)))
پاسخ:
آره دیگه! لطفنی :دی
الفاتحه :)
جدی واقعاً؟!
پاسخ:
:((
بله جدی واقعا.
تو پست "دیروز بر لوسی می چه گذشت؟" تو همین صفحه توضیح دادم روز اخر چه اتفاقی افتاد! :(
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۱۸:۱۵ محسن خطیبی فر
سلام
OCR
پاسخ:
سلام واقعا کاربردیه؟ تا به حال از این یکی استفاده نکردم اما ازش شنیدم.
به نظرم فونتها رو به هم میریزه.
شما خودتون استفاده کردین؟
اگه PDF هستش می تونم کمک بکنم، یه راه خوب بلدم
پاسخ:
آره پی دی افش رو تقریبا دارم!
الان پایان نامه ی من به صورت گسسته در چند فایل پی دی اف قرار داره. که البته اون فایلهای تک صفحه ای مهم نیست فایل اصلی پی دی افش موجوده.
چه راهی بلدین؟
توی قسمت ریسنت وُرد چی؟ :)
پاسخ:
نه نیست اصلا.
حتی تو اتوسیود ها و تمپریریها هم نیست.
حالا ببینم تبدیل پی دی اف چقدر کمک کننده ست.
روی سی دی فلشی چیزی نداشتین ورژن های قبلش رو؟ :)
[حالا که دقت میکنم میبینم جای تقدیر از ماهاهم توی اون پایان نامه خالی بود]

اونجاشم نیاز به اصلاح داره !
پاسخ:
تو پست "دیروز بر لوسی می چه گذشت" گفتم چه اتفاقی افتاد.
ورژن چهار پنج ساعت پیشش رو دارم.


بله بله واقعا جاتون خالی. ولی خب استاد راهنمام نذاشت کسی رو غیر از خودش و مشاور بنویسم! :|
برای ویرایش pdf خب طبعا متن باید استخراج و ویرایش بشه.

خودم با نرم افزار پی دی اف خوان Foxit Reader کار می کنم، باهاش میشه متن رو از فایل پی دی اف کپی پیس کرد. منتهی از خلی وقته ازش برای این کار استفاده نکردم، فکر کنم فونت متن هم باید استاندارد باشه. البته یک ایرادهای جزئی هم داره. مثلا موقع کپی کردن، خط بعد، خط بعده، انگار که با اینتر رفته باشه خط بعد و در ادامه متن نیست و در صورت لزوم باید اصلاح بشه و احتمالا بسته به متن، چند اصلاح کوچیک دیگه لازم باشه. البته این نسخه ی که دارم اینجوریه، شاید نسخه های جدیدترش اینجوری نباشه.

یک راه دیگه استفاده از ابزارهای تبدیل عکسنوشت به متن هست. با نرم افزارهاش که کار نکردم، اما ربات های تلگرامی هستند که این کار رو انجام میدن،

متن یار یکی از این ربات هاست، منتهی چندتا رو رایگان میزنه، از یک جای به بعد، باید حساب رو به طریقی شارژ کرد تا کار کنه.
آی دی متن یار:
@matnyar_bot

آقا گل هم رباتی رو معرفی کردند به این آدرس:
@TexifyBot
البته لینک آدرسش تو کانال آقا تقریبا مستقیم نیست، شاید اینجوری حسابشون شارژ میشه. میتونید برید داخل مطلبشون از اونجا بزنید که اگه در شارژ شدن حسابشون، اثری داره، اثری بذاره.

توضیحات آقاگل:
حتماً برایتان پیش آمده که بخواهید متن کتابی را به صورت تایپ شده در اختیار داشته باشید. و یا اینکه بخواهید متن یک تصویر را تایپ کنید. این مشکلی است که بارها خودم با آن مواجه شده‌ام. استفاده از این ربات در تلگرام بسیار ساده است. کافی است از صفحه کتاب با زاویه‌ای مناسب عکس بگیرید و برای ربات ارسال کنید. چند ثانیه صبر، و خواهید دید که نتیجه‌ فوق‌العاده‌ است. به شخصه از کار با این ربات راضی هستم. اگرچه برای هر 100 تصویر باید مبلغ سه هزار تومان پرداخت کنید.

با معرفت ها ذکر مأخذ می کنند :)
لینک مطلب آقاگل:
http://aghagol.blog.ir/post/1343
پاسخ:
ممنونم از وقتی که گذاشتین و توضیحات جامعی که ارائه کردین و معرفتی که در انتهای متن بروز دادین :)
خیلی ممنونم.