ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4335.

دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۵۴ ب.ظ

من واقعا موندم این آموزش و پرورش دقیقا چه تاریخی به بچه ها یاد میده،

و چه تفکری رو بهشون می آموزه،

که هنوز هستند _و متاسفانه بسیارند_ کسانی که می پرسن،

مگه آمریکا با شما چه کار کرده که مدام مرگ بر آمریکا میگید!

:|

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۶
لوسی می

نظرات  (۸)

متاسفانه فاسد ترین نهاد الان آموزش و پرورش هست
نبود سیستم آموزشی مناسب
مدیریت ضعیف در دوره های مختلف
برخورد های غیر کارشناسی
نبود نظارت لازم بر معلمان
رخنه افراد سست عنصر و فاسد در بدنه آموزشی

گند زده به آینده این مرزوبوم
پاسخ:
واااای! چقدر دلتون پر بود :دی
اوضاع بدیه اما واقعا نمیشه گفت فاسدترین نهاده! (فکر کن چه اوضاعیه که داریم درمورد این صحبت می کنیم که کدوم نهاد فاسدتره! :|)
واقعا این نوع پرورش نیاز به بازبینی اساسی و بنیادی داره!
http://kayhan.ir/fa/print/125514
پاسخ:
ممنون.
بنده به عنوان کسی که توی همین سیستم آموزشی درس خوندم میگم تا سال سوم دبیرستان هیچی. مطلقاً هیچی از تاریخ نمی‌فهمیدم! معلم تاریخ‌هایی که داشتیم کارشون این بود از روی متن بخونن زیر سوالاش خط بکشیم. :|
سوم دبیرستان ولی معلم مون فوق لیسانس تاریخ داشت. اینقدر قشنگ و خوب به ما تاریخ رو درس می‌داد که حقیقتاً تازه فهمیدیم تاریخ چیه. 
در مورد ناکارامدی سیستم آموزشی همین بس که از اول راهنمایی تا سال آخر دبیرستان بهت دو تا زبان آموزش می‌دن دست آخر طرف نه انگلیسی می‌فهمه نه عربی که زبان دینه مونه. تازه اگه فقط همین باشه. و از این دو زبان متنفرش هم نکرده باشن.
پاسخ:
ای بابا :(
بله متاسفانه اینطوره.
ولی انصافا محتوای آموزش عربی برای خوندن قرآن و احادیث در سطح خوبی بود. ولی خب با زبان موافقم که بیشتر از بیست سال تا دکترا آدم زبان میخونه اما بازم نمیتونه حرف بزنه یا بفهمه! باید بره سر یه کلاس غیر از آموزشهای روتین تا زبان بفهمه!
سلام
وااااااااای چقدر خبر خوب، در درجه اول دفاعت رو بهت تبریک میگم، خیلییییی خوشحال شدم، ایشالا مقدمه خیر باشه برات
 اینو از این جهت میگم که منم مثل خیلی های دیگه بعد از اینهمه زحمت و این همه به به و چه چه، پایان نامه ام هیچ جا استفاده نشد، و فقط خاک میخوره

ببخشید این کامنت اینجا جاش نبود، ایشالا سر فرصت برای همه پستهات کامنت میذارم
پاسخ:
سلام و ممنونم یه عالمه :)
فکر میکردم تبریکت رو قبلا خونده م. ممنونم عزیزم لطف کردی.
بله خاک میخوره مال ما هم! :|
شاید فقط رزومه مون رو یه کم سیاه تر کرد.
تایید کامنت اول.
پاسخ:
ای بابا :((
آموزش و پرورش هرچی هم بگه وقتی روسای دولت و ملت عاشق عکس یادگاری با اجنبی اند چه می توان کرد



سربزنید
پاسخ:
آموزش و پرورش مگه باید چیزی بگه؟؟!
باید آموزش بده و بچه ها رو پرورش بده! فرهنگ یک مملکت دست آموزش و پرورشه دیگه.
چون کارشو درست انجام نداده ملت عاشق عکس یادگاری انداختن با اجنبی اند دیگه!
بله با این بخش موافقم
چون دیگران گفته بودند منم خواستم بخش دیگری از ماجرا را هم ببینیم
پاسخ:
:)
ممنونم که گفتین :)
۱۸ بهمن ۹۶ ، ۱۵:۲۷ مامان محمدمهدی
مگه آموزش و پرورش چیزی هم به بچه ها یاد میده؟:)
پاسخ:
اسمش که اینو میگه یه چیزایی باید یاد بده خدایی!