ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4336.

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸ ق.ظ

در تمام دوره نابالغی، سعی در بقا بخشیدن به امور فانی داریم.

و بلوغ از باور فنا آغاز میشود.




+کلُّ مَن عَلَیها فاااااان!

هرچیزی که هست فانی است و تمام می شود... (26 الرحمن)

+کی به بلوغ می رسیم؟ مبادا بلوغ ما لحظه ی تأویل این آیه باشه :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۱۷
لوسی می

نظرات  (۲)

بلوغ یعنی رسیدن؟
ابلاغ یعنی رساندن؟
بلاغ یعنی رسانا؟
بالغ یعنی رسیده؟

+ سلام :)
پاسخ:
فکر کنم!

+سلام.
۱۷ بهمن ۹۶ ، ۱۳:۰۲ اقای متحیر
بلوغ ما از جایی اغاز میشه که میفهمیم برای چیزی فراتر از خوردن و خوابیدن و بازی کردن افریده شدیم
از لحظه ای که میفهمیم باید حرکت کنیم
پاسخ:
:)