ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4339.

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۳۹ ب.ظ

بالاخره به لطف خدا،

یکی از رویاها و آرزوهای من به حقیقت پیوست،

و من وارد یک کسب و کار مجازی شدم :)

همیشه دوست داشتم در قالب یک کسب و کار مجازی فعالیت کنم.

و امروز اولین کارم رو تحویل دادم و حقوقمم گرفتم! فک کننننننن! :)

حس خیلی خوبی داره،

تحقق یک رویا :)



حالا شغلم چیه؟

عضو یک گروه حرفه ای طراحی پرزنتیشن شدم،

و قراره برای طراحی ارائه ها باهاشون همکاری کنم.

میدونم خیلی خاص و باکلاس و اینها نیست،

اما خب من کارم رو دوست دارم :)


+اولها که اصلا فکرشم نمیکردم تو کار ارائه ی پرزنتیشن، حرفه ای(!) به حساب بیام!

فکر میکردم همه همینقدری که من بلدم رو بلدند لابد، فقط حوصله ندارن برای طراحی ارائه هاشون وقت بذارن!

اما تو دوره ی ارشد که ارائه هامون زیاد بود،

تقریباً هیچ استادی نبود که از ارائه ی من به شگفت نیاد و ابراز احساسات نکنه! این یک نمونه ش!

ولی بازم هیچوقت پیگیرش نبودم. یعنی هنر خاصی حساب نمیشد برام!

اما چند وقت پیش که میخواستم برای دفاع پایان نامه پرزی یاد بگیرم(اینجا

یه گروه طراحی پرزنتیشن حرفه ای رو تو نت پیدا کردم.

وقتی ارائه هاشون رو دیدم احساس کردم سطح ارائه ی من بهتر هم هست حتی! (اعتماد به نفس در حد المپیک! :دی)

همینطوری، بدون هیچ قصد خاصی،

و حتی با وجود مخالفت مستر_که میگفت ارزش نداره خودتو ضایع کنی! :|_،

یه پیام چهار کلمه ای براشون نوشتم که "سلام. آیا همکار می پذیرید؟!"

حتی فکر نمیکردم جواب بدن!

اما گفتند نمونه کار بفرست.

فرستادم!

اونها هم به وجد اومدند :دی

فهمیدم نه بابا! گویا خبریه! :))


حالا من لوسی می هستم،

عضو یک گروه حرفه ای طراحی پرزنتیشن :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۰
لوسی می

نظرات  (۹)

بهتون تبریک میگم خانم لوسی می :)
واقعاً برای شما خوشحال شدم
موفق و همیشه پیروز باشید
پاسخ:
ممنون از محبت و لطفتون:)
 همچنین شما.:)
موفقیت روزافزونت آرزوی همه ی ما خواننده هاته لوسی می عزیز
بیا و از موفقیت های بیشترت بگو
بسی خوشحالمون کردی :)
پاسخ:
سلامت باشی عزیزمممم خیلی ممنونم از مهربونیت :*
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۰۸ اقای متحیر
چقدر خوب
اتفاقا کار با کلاسی هستااا. اسمش قلمبه سلمبه به حساب میاد یحورایی!
پاسخ:
چون اسم انگلیسیشو گفتم اینطوری شد :))
ولی خب اگر کارم خوب بگیره و تو گروه جامو باز کنم آره میتونه کار باکلاسی هم حساب بشه ان شالله :)
ممنونم.
۲۱ بهمن ۹۶ ، ۰۷:۳۴ مامان محمدمهدی
چه عالی
آفرین و تبریک
پرزنتیشن رو هم توضیح بده چیه و ارائه ش یعنی چی؟
پاسخ:
ممنونم عزیزم.
پرزنتیشن همون ارائه ست خواستم خیلی باکلاستر بگم و به صورت موهومی کلاسش رو بالا ببرم :))
همون اسلاید سازی و ارائه ی شماتیک که تو همایشها و کلاسها و درسها کاربرد داره رو بهش میگن پرزنتیشن. :)
چقدر عالی

مبارک باشه

شیرینیش کو؟

پاسخ:
متشکرممممم :)
ان شالله یه وقتی یه شیرینی میدم :)
چه عالی! موفق باشین :)
منم کار با پاور رو خییییلی دوست دارم! ولی فک نکنم چیز خاصی بارم باشه.
میشه یه نمونه از کارهاتونو ببینیم؟ خواستین قفلش کنین نتونیم دست ببریم توش😆
پاسخ:
مرسی گله. :)
هههه هه. آخه اگه بذارم رشته تحصیلیم لو میره که! :دی
ولی شاید یه روز یکی از کارهایی که برای گروه انجام میدم رو گذاشتم. هرچند من هنوزم فکر میکنم همه اونقدری که من از پاور بلدم رو بلدن، نکته ی جذابیت یک ارائه فقط ایده پردازی برای تناسب جذاب متن و تصویر و هماهنگی با نحوه ی بیانه وگرنه پاور و پرزی نرم افزارهای پیچیده ای نیستن.
پیام اخلاقی :خودتو دست کم نگیر :)
پاسخ:
دقیقا! :)
تبریک میگم بهتون، خیلی هم عالی :) 
پاسخ:
^_^ مرسی مرسی :)
حالا من که دقیقا نفهمیدم کارتون چیه ولی خیلی به وجد اومدم و خواستم ذوقمو ابراز کنم و بگم خیلی دلم میخواد منم یه کار پیدا کنم اینجوری^_^
موفق باشید از عمق قلبم میگم
پاسخ:
اسلاید و ارائه ی شماتیک طراحی میکنم. همین پاورپوینت مثلا.
خیلی خیلی ممنونم از مهربونیت و امیدوارم به زودی یه همچین کاری پیدا کنی. :)