ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4341.

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۲۵ ق.ظ

تو کل دوران مادری کردنم،

هیچ وقت احساس نکردم دارم از خودگذشتگی خاصی بروز میدم،

اما این روزها عجیب احساس ایثار میکنم!

به خاطر وقتهایی که شب تا آخر وقت کار میکنم

اما باز هم صبح از خواب گرااااااان میزنم

و برای وعده ی چاشت مهد پسرک عدس پلو می پزم!

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۵
لوسی می

نظرات  (۳)

چاشت عدس پلو؟؟؟؟؟
پاسخ:
بعله! -_-
کشته ما رو!  :|
همینه که احساس ایثار میکنم دیگه!
آخه این که صبحانه نیست ناهاره!!!!
پاسخ:
چاشته دیگه!
هرچند به نظر منم چیز بیخودیه به عنوان چاشت! :|
آتوریته ی بچه های اول


ای..... نه :)
پاسخ:
نههههه! منوی اجباری مهدشونه!