ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

غصه های عظیم.

پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶، ۱۲:۲۸ ق.ظ

آدمها خوب میتونن شرایط غیر باب میل رو تحمل کنن،

اما آخرین قطره ها که به کاسه ی لبالب پرشده ی وجودشون میریزه،

ناگهان سرریز میکنن،

ناگهان یادشون میاد که مدتهاست کاسه ی صبرشون زیادی دم دست بوده،

و هرکس رسیده چند قطره ای تو کاسه ریخته...

یهو وقتی که سرریز شد،

می فهمی که خیلی خیلی تنهایی.

آه!



تا حالا شده که مدتها خودتون رو گول بزنید که حالم خوبه،

و بعد ناگهان وقتی که می فهمید مدتهاست خلائی روانتون رو آزار میده،

حالتون چنان به بدحالی تغییر پیدا کنه،

که تمام اون روزهایی که برای بروز حال خوب تلاش می کردید،

به روزهای سخت زندگیتون تبدیل بشه!

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۶
لوسی می