ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4346.

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۱۰ ب.ظ

همین الان کارت شرکت در آزمون دکترا رو گرفتم! :|

یادتونه قرار بود رتبه یک باشم؟!

ههه ههه هو ها!

:|


+واقعا احساس خسران مبین دارم از اینکه نشد بخونم.

فقط خدا رو شکر میکنم اجباری که در عدم شرکت در گرایش مورد علاقه ایجاد شد،

بخشی از عذاب وجدانم رو تسکین میده...

شیطونه میگه اصلا شرکت نکنیم خودمونم ضایع نکنیم و استهلاک سیستم ها رو کم کنیم :((

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۱
لوسی می

نظرات  (۵)

۰۱ اسفند ۹۶ ، ۲۳:۱۲ اقای متحیر
میتونه یه تجربه خوب باشه برای سال دیگه که میحواید بترکونید :-):-)
پاسخ:
شاید.
حالا شرکت که میکنم اما کلا سوالات تغییر خواهد کرد سال دیگه.
چون گرایشم تغییر میکنه.
حالا که کارت رو هم گرفتی 
برو شرکت کن
شاید اتفاق غیر منتظره ای افتاد 
پاسخ:
شاید.
شرکت که میکنم. فک کنم یه کیکی چیزی سرجلسه بهمون بدن! :|
اب میوه و کیک میدن فکر کنم :دی 
پاسخ:
ان شالله که آبمیوه شم باشه :))
چند دقیقه پیش اومدم آرزوی موفقیت کنم برای جمعه، گفتم تا جمعه که احتمالا سرنمی‌زنین اینجا، بلکه دارین یکی از حیوانات زبان‌بسته‌ی خدا رو می‌زنین! همون شب جمعه بیام بگم :)))

با قدرت پیش برین، هرچی خدا بخواد همون میشه :))
پاسخ:
نه بابا! بعد از اینکه تاریخ دفاعم از نیمه ی دی ماه موکول شد به نیمه ی بهمن ماه، و اصلاحیه ش هم خورد به 24 بهمن دیگه عملا فرصتی برای کنکور نموند.
بله هرچی خدا بخواد.
:)
۰۳ اسفند ۹۶ ، ۰۰:۳۱ احمد حیدری
نه آقا شرکت کنید. 
نهضت ادامه دارد
پاسخ:
باشه شرکت میکنم‌ :)