ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4347.

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۰۱:۰۳ ق.ظ

هیچ کس نمیتونه ضربه ای محکم تر از زندگی بزنه،

اصلا مهم نیست تو چقدر میتونی محکم بزنی.

چیزی که خیلی اهمیت داره،

اینه تا چه حد میتونی محکم ضربه بخوری و به مسیرت ادامه بدی.



+راکی.

برای پست تسلیتِ مرگش این دیالوگش رو گذاشته بودن،

حالا ایشون که زنده ست اما برای منی که الان نشسته بودم برای مستر یه سری خاطرات میخوندم و اشک میریختم(!)

این جمله واقعا نوعی از حقیقته :)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۲
لوسی می

نظرات  (۱)

۰۲ اسفند ۹۶ ، ۰۱:۴۷ بـانـوی بـرفـی
عالی بود
هم خاطرات شیرین اشک آدم رو میارن هم تلخ!!!
انشالله که شیرین ب ده
پاسخ:
تلخ بود :(