ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

این منم با همه ترکیباتش...

ماجراهای من و خودم!

یک عدد لوسی‌می هستم در جستجوی مهربانی :)

مستر بهم میگه تو شبیه لوسی‌می هستی!
برای همین اسمم اینه :)

+پسرکی هشت ساله،
و گل پسری پنج ساله دارم.

طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
بایگانی
پربیننده ترین مطالب

4349.

چهارشنبه, ۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۳۵ ب.ظ

بچه ها رفتن و یکی از جعبه های اسباب بازیشون رو آوردن،

و با دیدن هر کدوم از اسباب بازی های قدیمی به حالت نوستالژیکی میگن عههههه ایـــــــــن!

:)

حالا وسط این دیدنها و نوستالژی ها و ابراز احساسات ها،

پسرک یه شاه شطرنج پیدا میکنه،

و یهو میخونه:

ای شاه خائن! آواره گشتی!

:)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۰۲
لوسی می

نظرات  (۹)

سلام :)

خدا حفظشون کنه ...

اسم وبلاگی شما و اون تصویر گوشه وب برای همه ما حس نوستالژی داره .

"بانو لوسی می" و خانواده محترم سلامت باد .
پاسخ:
سلام.
آره لوسی می هم خیلی نوستالژیکه :)
ممنونم شما هم همینطور :)
امیرحسین ما هم توی مهدشون براشون جشن گرفته بودن. اومده بود می‌گفت امروز شاه رو آتیش زدیم. چون هی به مردم دروغ می‌گفت. :)) بعدش امام اومد مردم خوشحال شدن.

پاسخ:
:))))
آتیشش زدیم چون هی به مردم دروغ میگفت :))
ولی خدایی دو تا دروغگو  رو اگه آتیش زده بودیم الان وضعمون این نبود!
سلام چقد خوب
من دقیقا همین ماه گذشته همین اتفاق برام افتاد
یی کارتن های قدیمی خونه ی مامانم اینا رو همه رو ریختیم بیرون که پر از کتاب های درسی و دفتر مشق هامون بود به علاوه ی دو سه کارتن اسباب بازی و کتاب داستان های قدیمی


حس نوستالژیک توی اون کتاب ها و اسباب بازی ها یه چیزی خیلی فراتر از "اِ...این!" هست
یه حس غریب غیرقابل وصف

به زودی عکساشونو میذارم تو پیج اینستام(به مناسبت روز تولدم) 
:)
پاسخ:
آرهههه واقعا بعضی نوستالژیها و خاطرات خیلی از "عه.. این!" فراتره. چون قدمت و ریشه ش بیشتره. اما بچه پنج ساله در همین حد هم زیادی نوستالژیک واکنش نشون میداد:)
تولدتون پیشاپیش مبارک :)
ارتجاع یعنی چه؟ یعنی این حرکتی که انقلاب شروع کرده بود و ملّت داشتند در این مسیر با نیروی انقلابی و با سرعت حرکت میکردند، در یک جاهایی سست بشوند، بعد متوقّف بشوند، بعد برگردند؛ این ارتجاع است؛

 همه‌ی انقلابهای بزرگ تاریخ تقریباً بدون استثنا در سالهای اوّل عمر خودشان به این بلیّه دچار شدند؛

اینکه چهل سال بگذرد... و ما اگر به سمت اشرافیگری حرکت کردیم، این رفتن به سمت ارتجاع است؛ اگر به جای توجّه به طبقه‌ی ضعیف، دل‌سپرده‌ی طبقات مرفّه و زیاده‌خواه در کشور شدیم، این حرکت به سمت ارتجاع است؛

پاسخ:
بعله.
ارتجاع وقتی اتّفاق می‌افتد، معنایش این است که همان آدمهای انقلابیِ سابق سرِ کارند امّا خط را عوض کرده‌اند، راه را عوض کرده‌اند؛ کأنّه انقلاب شده بود برای اینکه آنها بروند و ما بیاییم سرِ کار!
پاسخ:
الحمدلله کسی هست که صدای ملت رو بشنوه.
واااای :)))
عزززیزم :))
پاسخ:
^_^
سلام
خسته‌ی کنکور نباشید :)
پاسخ:
سلام ممنون.
عزیزززززززززززززم:*
طبق معمول نمیتونم پست های بچه ها رو بدون کامنت ترک کنم:))
از اونجا که دیر به پستهات میرسم، فکر اینه هرچی من الان بخام بگم، قبل من یکی گفته دیگه، ولی پست های بچه ها رو دیگه نمیتونم رد کنم
خدا برات حفظشون کنه
پاسخ:
:**
ممنون از لطفت.
۰۷ اسفند ۹۶ ، ۱۹:۳۸ مامان محمدمهدی
الهی
پاسخ:
^_^